خبرهای داغ:
استاندار همدان:

هزینه برای همدان در رویداد بین‌المللی 2018 هزینه برای کشور است

استاندار همدان با اشاره به برگزاری رویداد بین‌المللی همدان 2018 گفت: در این رویداد از سراسر دنیا می‌آیند ایران را ببیند بنابراین هر چقدر برای همدان هزینه کنیم برای کشور هزینه کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۴۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

هزینه برای همدان در رویداد بین‌المللی 2018 هزینه برای کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در مراسم آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه عمرانی شهرداری همدان اظهار داشت: ما با تمام قوا و با دلگرمی و لطف خدا آمادگی داریم که تمام برنامه‌های استان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در دو رویدادی که پیش رو داریم همدان روی آنتن ملی، بین المللی و قاره ای قرار می‌گیرد، گفت: همدان سرزمین بسیار ارزشمندی است و تاریخ بی بدیلی دارد و اولین  شهری است که در دنیا ایجاده شده و مدنیت را به وجود آورده و شایسته است که هر چه بیشتر و بهتر و صادقانه خدمت کنیم.

استاندار همدان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه عمرانی شهرداری همدان تصریح کرد: این 400 میلیارد تومان اشتغال نیز ایجاد می‌کند و شرایط مهیا است آنچه که شایسته است انجام دهیم.

وی با بیان اینکه همه باید به شهردار کمک کنیم، با اشاره به برگزاری رویدادهای بین‌المللی همدان 2018 عنوان کرد: در این رویداد از سراسر دنیا می‌آیند ایران را ببیند بنابراین هر چقدر برای همدان هزینه کنیم برای کشور هزینه کرده‌ایم.

نیکبخت افزود: امیدوارم که با همدلی که وجود دارد هم  استان را آبادتر کنیم و هم شهر همدان را به مراتب آبادتر کنیم که در برنامه های 2018 بتواند خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات