خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

کلنگ‌زنی رینگ سوم شهر همدان در هفته آینده/ نصب تابلوی کلان شهر همدان در ورودی شهر

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته آینده کلنگ زنی رینگ سوم شهر همدان انجام می‌شود، گفت: رینگ سوم به شهر نظم می دهد و کسی نمی تواند بدون مجوز ساخت و ساز و یا زمین خرید و فروش کند.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۳۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

کلنگ‌زنی رینگ سوم شهر همدان در هفته آینده/ نصب تابلوی کلان شهر همدان در ورودی شهربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه عمرانی شهرداری، اظهار داشت: امروز خوشحال هستیم که در این فضای بسیار پرنشاط شاهد یک گام دیگر در رسیدن به کلان شهر همدان هستیم.

وی گفت: این روزها شهردار با سرعت بسیار بالایی جایگاه خود را پیدا می کند و هفته آینده کلنگ زنی رینگ سوم شهر انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دلایل رینگ سوم، این است که حریم شهر همدان حریم ناامنی است و اگر بخواهیم سبزینه و حریم و زیبائی همدان را حفظ کنیم هیچ راهی جز رینگ سوم نداریم و این رینگ سوم است که به شهر نظم می دهد و کسی نمی تواند بدون مجوز ساخت و ساز و یا زمین خرید و فروش کند.

وی با بیان اینکه همدان کلان شهری است که افتخار دارد شهردار آن در جمع شهرداران کلان شهرها شرکت می‌کند، گفت: ادارات باید در سربرگ نامه‌ها «همدان پایتخت تاریخ و تمدن» را درج کنند و همچنین باید تابلوهای شهر تبدیل به کلان شهر همدان شود؛ این‌ها به مردم نشاط و امید می دهد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مسیر رفت و برگشت گنجنامه ، امامزاده محسن(ع)، ابرو و سد اکباتان 4 محور گردشگری همدان هستند افزود: اگر می خواهید شهری بزرگ داشته باشیم باید طرح‌های بزرگی را برای شهر تعریف کنید.

وی با بیان اینکه ما امسال سال پررونقی در استان همدان داریم، تاکید کرد: در سال 97 منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر افتتاح می شود و پردیس سینمایی مرکز انیمیشن کشور امسال فعال می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به زودی در شهر همدان ساختمان و سالن ورزشی باستانی زورخانه‌ای را طی دو ماه آینده کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آغاز راه آهن تهران- همدان- ملایر، راه آهن بیجار- زنجان- همدان و برقی کردن راه آهن تهران – همدان نیز امسال انجام می‌شود.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: به زودی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تأسیسات فاضلاب همدان، جورقان و قهاوند شروع می‌شود، فرودگاه همدان که در سال 1387 ساخته شده پیشرفت می‌کند و همچنین آبرسانی در شهر همدان به سرعت جلو می رود.

وی تصریح کرد: احداث پالایشگاه همدان، ایجاد دو پارک ملی ویژه بازنشستگان و دو استخر که دارای مدرن‌ترین تجهیزات است، انجام پروژه 40 چمن برای صدا و سیما که حدود 30 میلیارد تومان هزینه ساختمان آن می‌شود نیز از دیگر پروژه‌ها است که با ساخت این پروژه صدا و سیما منطقه‌ای می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موزه منطقه‌ای غرب کشور و موزه هنرهای معاصر نیز انجام می‌شود، افزود: این پروژه‌ها از نمونه کارهایی است که مسئولین انجام می دهند و کارها پر شتاب پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر مشکل اصلی مردم معیشت آنها است که همه باید دست به دست هم بدهیم برای کمک به اشتغال و معیشت مردم به خصوص بازنشستگان و رانندگان که در مجلس جلسات متعددی برای این موارد گذاشته شده و رسیدگی می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما هیچ مشکلی نداریم که آمریکا بیاید و آن را حل کند، تصریح کرد: خود ما می‌توانیم بدون آمریکا نیز مشکل خود را حل و منافع ملی خود را حفظ کنیم و آنجا که باید دفاع کنیم با تمام قدرت از منافع خود دفاع می‌کنیم و حرف خود را می زنیم و از حق خود دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات