خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون همدان در وحدت و همدلی الگو است و این وحدت و همدلی و هم افزایی باعث شده کارهای بزرگی رخ دهد که نتیجه آن کار و اشتغال برای مردم و ایجاد امید در بین مردم می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۲۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

وحدت و هم افزایی عامل ایجاد درآمد و اشتغال پایداربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در مراسم آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه عمرانی شهرداری اظهار داشت: امروز شاهد کار بزرگی هستیم که توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) فرزندان خود را به تقوا، نظم و اصلاح امور امت خود سفارش می‌کند، افزود: نتیجه این کار بزرگ و 200 پروژه وحدت و هم‌افزایی در بین نمایندگان و مسئولین ارشد استان است و امروز انجام این 200 پروژه  نتیجه همدلی شورای شهر و شهرداری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اکنون همدان در وحدت و همدلی الگو است و این وحدت و همدلی و هم افزایی باعث شده کارهای بزرگی رخ دهد و همه به فکر این هستیم که کار انجام شود و این همدلی ریشه‌اش کار و اشتغال برای مردم و ایجاد امید در بین مردم می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز ما به این وحدت و هم افزایی مباهات می‌کنیم و به این روحیه که در همدان به وجود آمده است درود می‌فرستیم.

خجسته با اشاره به رویداد 2018 و با بیان اینکه به زودی دو رویداد بین المللی در همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همدان 2018 یعنی درآمد و اشتغال پایدار.

وی افزود: با اجرای این 200 پروژه‌ در همدان یک انقلاب و اتفاق خوبی در شهر اتفاق می افتد و شورای شهر و شهرداری کار جهادی می‌کنند که نتیجه آن امید و اشتغال است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما با تمام توان در خدمت شهرداری و شورای شهر هستیم و به طور قطع در آینده نزدیک همدان جایگاه خود را پیدا می کند.

خجسته با بیان اینکه کار فرهنگی کار شرعی و ویژه و کار همه است و همه باید وارد شوند، گفت: همدان 2018 تحولی است در همدان که جایگاه خود را در سطح بین المللی با قدمت 7 هزار ساله و با یک هزار و 400 جاذبه توریستی پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز زمان حمایت و دلگرمی است و باید شفاف کار کنیم و به مردم خدمات بدهیم و به فکر همدان و آینده همدان باشیم همچنین برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات