مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک:

امنیت و عزت امروز کشور را مرهون مجاهدت‌های امام خمینی(ره) هستیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک با اشاره به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان اسلام، گفت: ایران اسلامی امروز امنیت، پیشرفت و عزت خود را مرهون مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب می‌داند‌. 
کد خبر: ۹۰۲۳۵۲۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تسلیت به‌مناسبت سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای قیام خونین 15 خرداد گفت: ایمان به خدا، اخلاص، عزت نفس و آرامش امام خمینی(ره) از ویژگی‌های بارز ایشان بود که  زمینه‌ساز پیروزی‌های ایران اسلامی شد. 

وی با اشاره به اینکه امام خمینى(ره) در میان نخبگان ایران و جهان جایگاهى رفیعی دارد، افزود: نامه ایشان به گورباچف در زمان حیاتشان و پیش‌بینی شکست کمونیست، پس از فروپاشی شوروی، تأثیر عمیقی در اذهان نخبگان و شخصیت‌های سیاسی جهان داشت. 

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان اسلام، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز امنیت، پیشرفت و عزت خود را مرهون مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب می‌داند‌. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در ادامه رهبر معظم انقلاب را خلف صالح و یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) دانست و گفت: رهبر عظیم‌الشان انقلاب همواره در مسیر راه امام و انقلاب حرکت می‌کنند. 

وی با اعلام اینکه امام خمینی(ره) در بدترین شرایط توکل به خدا و اخلاص را فراموش نکرد، افزود: امام خمینی(ره) به ظاهر دستش خالی بود ولی در باطن ایمان امام راحل بر همه مظاهر کفر غلبه پیدا کرد. 

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به فرمایش امام(ره) که فرمودند«من یک تار کوخنشینان را به همه زندگی کاخ‌نشینان نخواهم داد» تصریح کرد: همه دولتمردان و مسئولان باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با مقایسه سیره زندگی سیاسی و زندگی امام راحل و مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب که خود شاگرد امام راحل است در همان مسیر و روش مبتنی بر مقاومت و تکیه بر ارزش‌ها و اصول انقلاب در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران و اسلام حرکت می‌کند و در این مسیر ملت بصیر و آگاه با حضور در همه صحنه‌ها نشان دادند پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند. 

وی افزود: همه مسئولان چه آنها که حضور امام راحل در زمان حیات ایشان درک کرده‌اند و کاملاً از نزدیک با اندیشه‌های ایشان آشنا هستند و چه کسانی که آن زمان را درک نکرده‌اند باید همه در مسیر و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) که اکنون در رهبر معظم انقلاب متجلی است گام بردارند. 

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: برای شناخت بیشتر نسل آینده و دانش‌آموزان با شخصیت حضرت امام خمینی(ره) باید آنها را با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد امام راحل مانند اخلاق آشنا کرد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های خاص و بارز امام راحل که در شخصیت‌شان نمود و ظهور دارد اخلاق است، خاطرنشان کرد: ابعاد شخصیت اثرگذار امام راحل در تاریخ جهان باید تبیین شود و در اختیار جوانان، دانشجویان و نسل جدید انقلاب قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات