خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بزرگ‌ترین مسئولیت شهرداری انجام کار و امور فرهنگی است، گفت: اولین وظیفه یک دولت و هر مکتب در اسلام این است که فرهنگ دین خدا و فرهنگ فضیلت‌ها را احیاء کند.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۱۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

انجام کار و امور فرهنگی بزرگ‌ترین مسئولیت شهرداریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه عمرانی شهرداری اظهار داشت: اجرای ااین تعداد پروژه با 400 میلیارد تومان اعتبار قابل مباهات است.

وی با بیان اینکه عمران یعنی آبادانی، گفت: انسانی در کنار بندگی خود وظیفه دارد موجب عمران و آبادانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: عمران از فرهنگ ما به ساخت و ساز منحرف شده و شهر بودن معیار و ملاکش این است و آنچه که شهر را می‌سازد یک توان بسیار قوی و قدرتمند مطابق با خواست انسان و خواست خدای انسان است.

وی تصریح کرد: ما باید روح خود را آنچنان حکیمانه تربیت کنیم که هر یک از ما خود یک شهر شویم و حتی بالاتر؛ اگر ما توانستیم آن انسان‌هایی را که به هر دلیل همه وجودش شر و جهنم سیار در جامعه هستند را هدای کنیم و بسازیم و وجودش خیر شد، او را تبدیل به یک شهر کرده‌ایم و تک تک ما انسان‌ها نیز شهر می‌شویم.

محمدی در ادامه ابراز داشت: اولین وظیفه یک دولت و هر مکتب در اسلام این است که فرهنگ دین خدا و فرهنگ فضیلت‌ها را احیاء کند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مسئولیت شهرداری انجام کار و امور فرهنگی است، خاطرنشان کرد: امید است همت کنیم، ببینیم با چه عملکردی می‌توانیم خدا و ائمه(ع) را از خود راضی کنیم و خداوند هم ما را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات