خبرهای داغ:
همزمان با میلاد سراسر سعادت امام حسن مجتبی (ع)؛

عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه شهرداری همدان آغاز شد

همزمان با میلاد سراسر سعادت امام حسن مجتبی (ع) عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه شهرداری همدان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۰۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه شهرداری همدان آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی شهردار همدان امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه شهرداری همدان که در تالار فجر برگزار شد در جمع مسئولین استانی و اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز افتخار داریم که با حضور مسئولین شاهد عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه اثرگذار در مجموعه شهرداری باشیم.

وی گفت: با تلاش‌های همه افرادی که دلسوز شهر همدان هستند در آینده شاهد رشد و بالندگی این شهر خواهیم بود.

شهردار همدان عنوان کرد: این طرح‌ها در قالب‌های مختلف توسعه فضای سبز بر اساس استانداردهای اجتماعی استان همدان امروز با کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی آغاز می‌شود و بر سرانه پارک‌های همدان افزوده می‌شود و پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت و چندین پارک کوچک و بزرگ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای افتتاح می‌شود.

وی در خصوص توسعه پارک‌ها گفت: امروز با مساعدت مدیرکل منابع طبیعی و همچنین مطالعه پارک اکباتان که بزرگ‌ترین پارک کشور است عملیات اجرایی توسعه پارک‌ها آغاز می‌شود.

صوفی همچنین در خصوص بهسازی پیاده‌راه‌ها تصریح کرد: بهسازی پیاده‌راه‌ها امروز با بودجه بسیار خوبی شروع می‌شود.

وی در ادامه در مورد بهسازی رودخانه‌ها افزود: دیوار کشی و بهسازی رودخانه‌ها در سطح شهر را داریم که همزمان آغاز عملیات آب‌های سطحی در چند نقطه از شهر شروع می‌شود و در چندین منطقه اجرایی شده است.

شهردار همدان در خصوص ورودی‌های شهر گفت: هر سه ورودی شهر به صورت ویژه عملیات ساماندهی آن شروع شده و امسال به صورت جدی در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه تاکید کرد: پروژه آسفالت‌ریزی را نیز در دستور کار داریم که در حدود ۳۰۰ هزار تن شروع شده که با توجه به نیاز شهروندان آسفالت شهر به ۳ برابر افزایش یافت.

صوفی با اشاره به ساخت پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر به صورت مکانیزه و سازه‌ای ابراز داشت: مطالعه راه برگشت گنجنامه به مشاور داده شده و عملیات مطالعه پروژه تقاطع پیشاهنگی شروع شده و احیاء رودخانه‌های سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که با همکاری دانشگاه بوعلی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه‌ها توسعه دوربین‌های نظارت و ناوگان موتوری و... اقداماتی است که مدیریت شهری عملیات آن را اجرایی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات