خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا، گردهمایی فرمانده هان ومربیان و مسئولین تعلیم وتربیت پایگاه ها با حضور جانشین سپاه شاهرود در محل مسجد جامع نمدمال برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۹۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی (اداره حلقه سرمربیان) فرماندهان ومربیان به همراه مسئولین تعلیم وتربیت پایگاه ها با حضور جانشین سپاه شاهرود به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام در مسجد جامع نمدمال برگزار شد.
حسین یارمحمدی در این گردهمایی با تاکید بر توجه به رویکرد سازمان بسیج در سال ۹۷ و خدمت رسانی به مردم گفت: خدمت رسانی در بسیج و طرح شهید بهنام محمدی از اولویت های کار بسیج در سال حمایت از کالای ایرانی است و باید بسیجیان بدان توجه داشته باشند.
جانشین سپاه شاهرود افزود: ترویج گفتمان رهبر انقلاب در سطح جامعه به خصوص بسیجیان از اولویت کار حلقه های صالحین است که باید بدان توجه و دقت شود.
محمدمهدی اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای برنامه های ابلاغی به خصوص نظام صالحین در راستای بصیرت افزایی و تعلیم و تربیت بسیجیان گفت: پایگاه های بسیج به سمتی حرکت کنند که برنامه های بسیج اثرگذار و هدفمند و در جهت ترویج ارزش های ناب انقلاب و اسلام حرکت کند.
در این گردهمایی مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه ها به ارائه نظرات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها