رئیس بسیج رسانه در گفت‎و گو با «بسیج» مطرح کرد
بصیری گفت: فراخوان مسابقه عکاسی در بین خبرنگاران انجام خواهد شد، و نیز نمایشگاه عکسی در حوزه انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد که در آن از عکاسان فعال در این حوزه دعوت به عمل می‌آید.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۹۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات این سازمان به مناسبت قیام پانزده خرداد عنوان کرد: فراخوان مسابقه عکاسی در بین خبرنگاران انجام خواهد شد، و نیز نمایشگاه عکسی در حوزه انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد که در آن از عکاسان فعال در این حوزه دعوت به عمل می‌آید.
وی بیان کرد: در ایام تابستان نیز نمایشگاه عکسی از سیر تحول انقلاب از خرداد ماه 1342 تا بهمن ماه 1357 در محیطی مناسب و در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد، که تدارکات اولیه انجام شده و میزان حجم زیاد عکس‌ها و اتفاقات خوب پیش بینی نشده در طی آماده سازی عکس‌ها برای نمایشگاه موجب شد تا نمایشگاه را بزرگتر و در سطح وسیع‌تری در سراسر کشور برگزار کنیم.
بصیری اظهار داشت: تصویر سازی ذهنی دوباره برای مردم در حوزه عکس کار شایسته ای است و بعد از برگزاری نمایشگاه عکس‌هایی که برای اولین بار منتشر شده از طریق اینترنت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات