حجت الاسلام سیدمهدی علوی‌گرگانی به تشابه لیله‌‍‌المبیت با پذیرش مسؤولیت رهبری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شبی که حضرت علی(ع) در بستر پیامبر خوابیدند که احتمال مرگ و خطر بالا‌ بود و مقام معظم‌رهبری هم با آگاهی به مشکلات و با رأی مجلس خبرگان، مسؤولیت رهبری را پذیرفتند که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۸۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید مهدی علوی‌گرگانی فرزند آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی مرجع تقلید شیعه که به عنوان روحانی اعزامی ماه رمضان در شهرستان سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کند در سخنان پیش از خطبه‌های نماز‌جمعه سوادکوه‌شمالی با اشاره به عظمت حضرت علی(ع)، گفت: آیاتی از قرآن درباره حضرت علی(ع) بیان شد که ارزش و اهمیت ایشان را بیان می‌کند.

حجت الاسلام سیدمهدی علوی‌گرگانی  به تشابه لیله‌‍‌المبیت با پذیرش مسؤولیت رهبری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شبی که حضرت علی(ع) در بستر پیامبر خوابیدند که احتمال مرگ و خطر بالا‌ بود و مقام معظم‌رهبری هم با آگاهی به مشکلات و با رأی مجلس خبرگان، مسؤولیت رهبری را پذیرفتند که جای تقدیر دارد.

فرزند آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی مرجع تقلید شیعه که به عنوان روحانی اعزامی ماه رمضان در شهرستان سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کند، خاطر‌نشان کرد: مقام معظم‌رهبری با وجود همه حرف‌گوش نکردن‌ها، کشور را در دریای پرتلاطم به پیش می‌برد که کاردانی ایشان مورد اعتراف دشمنان است.

علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه در شب‌های قدر برای حل مشکلات کشورهای اسلامی دعا‌ کنیم، گفت: با خون شهدای مدافع حرم در امنیت هستیم و دشمن در‌صدد است تا امنیت را از ما بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها