محمدی‌لائینی اضافه کرد: دولت‌مردان هم باید با همکاری و همیاری به‌موقع، مشکلات را رفع و رجوع کنند تا هیچ اتفاق بدی نیفتد.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۸۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی در نشست ارکان لشکر مردمی حضرت زینب(س) اظهار کرد: اگر بناست که نهضت ما رو به ظهور باشد و بسیج مستضعفین جهانی را پایه‌ریزی کرده و از نظر زمانی پیرو ظهور باشیم، باید چشم‌اندازی بسیار وسیع و افقی بلندمدت که جهانی و همیشگی باشد را برای خود ترسیم کنیم و اگر کمتر و کوچک‌تر از این  افق را ببینیم، یعنی انقلاب را نشناختیم.

وی افزود: تلاش‌ها باید همگام با زمان بوده و باید در مسیر گذر زمان همگام با آن قدم برداریم تا به‌موقع و بهنگام اقدامات لازم را انجام دهیم.

امام جمعه نکا با اشاره به تجربه 40 ساله پس از انقلاب گفت: این تجربه به ما نشان داده که برخی از جاها نخواستیم یا نتوانستیم بفهمیم که به‌موقع اقدام نکردن باعث بروز خساراتی شد و به‌دلیل داشتن استعدادها و ظرفیت بالا توانستیم خود را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات لازم و مفید تشکیل لشکر مردمی حضرت زینب(س) بود که در حوزه خواهران به فعالیت‌هایی برای  جذب کمک‌های مردمی مالی و مادی و فرهنگی می‌پردازد.

امام جمعه نکا با اعلام اینکه ما  از نظر رسانه و ابزار از دشمن عقب‌تر هستیم، تکنولوژی آنها پیشرفته‌تر از ماست، تصریح کرد:  آنها هر روز در حال تلاش برای به کاهش رساندن سن تأثیرپذیری تبلیغاتی و نفوذپذیری توسط خودشان هستند تا به عمق رفتار و هنجار جامعه نفوذ کرده و با ابزارهایی که در دست دارند اهداف خود را عملی کنند.

امام جمعه نکا خاطرنشان کرد: اولویت دستورالعمل این لشکر باید توجه به اثبات اصل مشروعیت مقاومت منطقه‌ای باشد، چرا که این لشکر بیانگر این موضوع بوده که ما حضور برون‌مرزی داریم و پشتیبان حضور منطقه‌ای هستیم.

محمدی‌لائینی با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: در قرآن بیان‌شده که منافقان مانع جهاد مالی و جانی بودند، پس یکی از وظایف این لشکر تقویت بعد فرهنگی برای نشان دادن اهمیت اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: بحث اطلاع‌رسانی در این زمینه بسیار اهمیت دارد، به این دلیل که دشمن در حوزه زنان متمرکز شده و به‌دنبال ایجاد آسیب‌های بزرگ است، وظیفه این لشکر متمرکز شدن برای فرهنگسازی و ایجاد جبهه مقاومت و مراقبت در مقابل اقدامات دشمن  است.

امام جمعه نکا تصریح کرد: امروز هم  پرچم در دستان مقام معظم رهبری است که سکان‌دار اصلی انقلاب است و همه ما باید رهرو این راه باشیم و در مسیر ظهور امام زمان(عج) تلاش کنیم.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: دولت‌مردان هم  باید با همکاری و همیاری به‌موقع، مشکلات را رفع و رجوع کنند تا هیچ اتفاق بدی نیفتد.

وی در پایان گفت: دشمن در مسیر اینکه مردم را وادار به شورش و اعتراض کند، قدم برمی‌دارد و می‌داند که حمایت مردم مهم‌ترین دلیل استقرار انقلاب است و تلاش می‌کند اعتراض مردمی را برانگیزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها