نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه زنجان، معروف به پایتخت شور و شعور حسینی است، گفت: همانگونه که در جنوب شهر زنجان، پل سیدالشهدا (ع) به بهره ‌برداری رسید، پیشنهاد می‌ شود تقاطع غیر همسطح گلشهر که همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کلنگ ‌زنی می ‌شود، به نام این امام همام، نامگذاری شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در مراسم کلنگ‌ زنی تقاطع غیر همسطح گلشهر زنجان، با بیان اینکه پس از کلنگ‌ زنی برخی پروژه ‌ها، مشخص می ‌شود که مطالعات لازم نسبت به آن صورت نگرفته است، اظهار کرد: کلنگ ‌زنی پروژه‌ ای قبل از مطالعه، بررسی، عقد قرارداد و پیش‌ بینی اعتبارات لازم، تاثیر منفی در جامعه دارد که باید از این اقدام، خودداری شود.
وی ادامه داد: از مزایای اصلی پروژه تقاطع غیر همسطح گلشهر، این است که بنا به اظهارات شهردار زنجان، پیش ‌بینی‌ های لازم در خصوص پیمانکار، اعتبار و زمان ‌بندی، انجام و تمام جوانب، رعایت شده است و این امر، از امتیازات مثبت این پروژه به شمار می آید.
وی با اشاره به اینکه بنا بر اظهار اعضای شورای شهر و شهردار زنجان، این پروژه پس از یک سال به بهره ‌برداری می ‌رسد، افزود: امیدواریم نصب و اجرای تابلوی روز شمار برای اولین بار در استان در این پروژه، محقق شود تا سال آینده و در موعد مقرر، شاهد افتتاح تقاطع غیر همسطح گلشهر باشیم.
آیت اله خاتمی، نبود منابع مالی را یکی از مهم ‌ترین چالش‌ های شهرداری، دانست و خاطر نشان کرد: تعیین کننده اصلی در مدیریت، اعتبار و پول نیست، بلکه تدبیری که مدیران شهری زنجان اندیشیده ‌اند، ثابت می ‌کند که مدیریت و موفقیت در مدیریت شهری، صرفا با داشتن منابع مالی، محقق نمی ‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه زنجان، دارای ظرفیت‌ ها و پتانسیل‌ های فراوانی است که باید از آن برای رشد و توسعه استان نهایت بهره ‌مندی صورت پذیرد، ابراز کرد: خوشبختانه با تدبیر، عقلانیت، همدلی و هماهنگی، همکاری مطلوب و مناسبی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، احساس می ‌شود که انتظار می ‌رود این روند همکاری، ادامه داشته باشد.
وی با ابراز تاسف از اینکه همیشه در عدم موفقیت پروژه ‌ها، مدیران قبلی مقصر شناخته می شوند، گفت: اجرای یک پروژه با همکاری چند نفر و گروه به سرانجام می ‌رسد، اما وقتی یک نفر از اینها نتواند و یا نخواهد که وظیفه خود را انجام دهد، نفرات و گروه‌ های بعدی هم زیر سوال می ‌روند که این مورد در پروژه پل سیدالشهدا (ع) سبب شد تا تکمیل و افتتاح آن زمان بسیار طولانی را طی کند.

ارسال نظرات