خبرهای داغ:
امام جمعه آوج گفت: روزه داری به انسان کمک می کند تا بتواند گناهان روزمره خود را ترک کند و به عبارتی دیگر تمرینی است به نه گفتن به نفس اماره انسان.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۴۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان پایور و وظیفه در محل حسینیه مدافعان حرم آوج برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان افزود:ماه رمضان بزرگترین فضیلتش این است که ظرف نزول قرآن می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اهداف روزه داری در ماه مبارک رمضان یادآور شد: اولین و مهمترین هدف ماه مبارک رمضان رسیدن به هدایتی است که اولیاء و پیامبران می خواهند می باشد.
هاشمی گفت: پیدا کردن توان و نیروی تشخیص حق از باطل جز با روزه داری و انس با قرآن میسر نمی شود.
امام جمعه شهر آوج با اشاره به برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان یاد آور شد: از جمله فیوضات این ماه، سپاس و شکرگزای از خداوند و رسیدن به قرب الهی و رضوان الله می باشد.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف روزه داری در این ماه این است که اغنیاء به یاد گرسنگان و تشنگان بیفتند.
این مقام مسئول با اشاره به نقش روزه در تربیت نفس انسان اذعان کرد: روزه داری به انسان کمک می کند تا بتواند گناهان روزمره خود را ترک کند و به عبارتی دیگر تمرینی است به نه گفتن به نفس اماره انسان.
وی در پایان با اشاه به سومین هدف روزه داری افزود: سومین هدف روزه داری به فکر گرسنگی و تشنگی می باشد که در آخرت انسان ها به آن دچار می شوند است.
هاشمی در پایان تاکید کرد: برنامه های ما در این ماه باید در مسیر توجه به نیاز مندان ،هدایت یافتن ،بصیرت یافتن رسیدن به تقوا و اخلاص در عمل می باشد.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها