جمعی از فعالان فرهنگی بیجار در راستای تشکیل هیئت اندیشه ورز با فرمانده سپاه بیجار دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۴۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: حوزه فرهنگی شالوده همه فعالیت‌های جامعه است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دینی بعنوان کار‌های زیربنایی اقدامات فرهنگی در جامعه است، افزود:ظرفیت‌های بالایی در عرصه فرهنگی در شهرستان بیجار وجود دارد که استفاده بهینه از آن‌ها می‌تواند در رشد و اعتلای شهرستان نقش موثری داشته باشد.

فرمانده سپاه بیجار به تشکیل هیئت اندیشه ورز در سپاه بیجار در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: اساس کار هیئت اندیشه ورز آسیب شناسی و حل مشکلات بسیج عنوان شده است.

شعبانی هدف از تشکیل این هیئت‌ها تولید فکر و ایده توسط اعضا که متشکل از نخبگان و صاحب نظران است درخصوص شناسایی آسیب‌ها برای حل مشکلات بسیج شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: هیئت اندیشه ورز شهرستان از صاحب نظران و خبرگان راهبرد اندیشه ورز هستند که بر مبنای تدبیر رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بسیج ناحیه سپاه بیجار حرکت و کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه بیجار کار کرد اصلی این هیئت را تولید فکر واندیشه، راهبرد نگاری وهدایت عمومی هیئت‌های اندیشه ورز در مجمع بسیج شهرستان دانست.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظرات فعالان فرهنگی نقش موثری برای پیشبرد اهداف هیئت اندیشه ورز دارد.

در ادامه این مراسم هر کدام از اعضاء نظرات و پیشنهادت خود را در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان مطرح کردند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات