خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس خطاب به وزیر آموزش و پرورش:
در نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: گزینش‌های بی مسئولانه و عدم توجه به مسئله تربیت و آموزش، متوجه شما مسئولین است و باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشید.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۳۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی  دانشگاه فرهنگیان استان فارس در نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص حادثه اخیر در یکی از مدارس غیر انتفاعی غرب تهران نوشت:

وزیر محترم آموزش و پرورش کشور!

در مدرسه غیرانتفاعی غرب تهران اتفاقی افتاد که باعث تاثرخاطر و ناراحتی جامعه معلمین و مردم گشت که این اتفاق در حالی توسط ناظم مدرسه ای در غرب تهران رخ داد  که این فرد نیروی رسمی آموزش و پرورش نبوده و طبق قوانین مدارس غیرانتفاعی توسط موسس مدرسه به کار گرفته شده و برای این فرد و دیگر افراد در مدارس غیرانتفاعی هیچگونه گزینش و ارزیابی از سمت آموزش و پرورش انجام نمی گیرد.

خبر خیانت در مدرسه ای در غرب تهران، سراسر ایران اسلامی را درماه مبارک ضیافت الهی به خود لرزانید، خبری که موجبات تالم و تاسف رهبر معظم انقلاب گردید و جامعه دانش آموزی و خانواده هایشان را تحت تاثیر این موضوع قرار داد.

بازتاب گسترده این موضوع در سایت ها، رسانه ها و فضای مجازی، خود نمایانگر حقیقتی از چهره پلید سند 2030 می باشد که خواب غفلت مسئولین در مواجهه با آن صریح و آشکار است.

به رغم تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این موضوع همچنان نادیده گرفته شد و اینک مسبب اصلی التهاب جامعه دانش آموزی خود نمایید و باید پاسخگوی ملت باشید، ضد انقلاب منفور نیز مانند مسایل دیگر از آب گل آلود ماهی می گیرد و به اشکال مختلف انقلاب اسلامی را هدف می گیرد.

وزیر محترم پاسخگو باشید،" فاین تذهبون؟"

آموزش و پرورش به کجا می رود؟ همان تعلیم و تربیتی که بر روی سه جلد کاغذهای کاهی دهه 60 با فرمایشات حضرت امام(ره) نقش بسته بود فراموش شده و «باربی» قصه های غربی نقل محفل مهد کودک و کودکستان ها و دبستان و دبیرستان های ما شد!

مگر اینگونه «تعلیم و تعلم عبادت است.»فاین تذهبون؟!

مگر اینگونه حضرت امام(ره) فرمودند: "دبستان را دریابید که دانشگاه دیر است."

چه اتفاقی افتاده که مدارس ما سیر نزولی اخلاق را پیش چشم خود می بیند و غافلان عرصه را در تعلیم و تعلم، یقه ی خود را برای سند 2030 می درند؟!

تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مراجع عظام  نسبت به این سند خائنانه و آثار سوء آن، در اینجا نمایان گشت. البته اگر چشم بصیرتی باشد و دلی که برای آن نوشته پر محتوای جلد دفتر کاهی بتپد؟!

وزیر محترم:

اولا حدود الهی شوخی بردار نیست و می بایست گزارش دقیق این موضوع و برخورد با مسببان آن به اطلاع عموم رسانده شود. باشد که عبرتی برای خائنان و مفسدان باشد.

طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب "مقتضی است پس از محاکمه سریعا حدود الهی را در این رابطه با محکومین اجرا نمایید."

ثانیا: نظارت و عملکرد شما در بازرسی از مدارس سوالی است که مردم دارند؟ چند سالی است که رشد قارچ گونه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی با آن هزینه های گزاف خود جای سوال دارد!!!

چه تفکری در این مدارس به خورد دانش آموز داده می شود؟ نظارت و بازرسی چگونه است؟

مدرسه ای که در آن به اذعان خودتان، نیروی غیر رسمی مشغول به کار شده، یکی از این صد مدرسه است که حال و روز خوش فرهنگی ندارد و احتمالا و شاید شما از آن بی خبرید؟!

وزارت آموزش و پرورش وظیفه خطیرش را فراموش کرده؟! یا چشمانش را بر حقایق بسته است؟!!

گزینش های بی مسئولانه  و عدم توجه به مسئله تربیت و آموزش، متوجه شما مسئولین است و باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشید!

کلاس درس جای تعلیم و تعلم است، رفتار معلم و استاد، با این تعداد دانش آموزی که دچار تنزل اخلاقی و از همه مهمتر مشکل روحی و روانی شده اند چه خواهید کرد؟ باید پاسخگو باشید، حداقل در مقابل وجدان جامعه!!  کلاس درس به ما آموخت که بنا به فرمایش استاد شهید مطهری «سپاسگذار معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه ها را»

کلاس درس جای اندیشیدن است نه جای سیر در گوشی موبایل و از همه فجیع تر نشان دادن اندیشه های شیطانی شیطان صفتانی که هر روز نقشه ای برای این آب و خاک می کشند.

حالا خوب متوجه می شوید که دغدغه های فرهنگی حضرت آقا بی دلیل نیست، بی دلیل نیست که می فرمایند "از فکر مسائل فرهنگی، انسان گاهی شب ها بیدار است و خوابش نمی برد."

از فکر فرهنگ، از فکر اخلاقیات و از فکر متحجران کوته اندیش غرب گرا، که هنوز هم از فجایع سند ننگین 2030 غافلند و می گویند اگر اجرا نشود چنین و چنان می شود!!

کمی به خود بیایید!!

اللهم اغفرلی الذنوب التی تغیر النعم

الهم اغفر لی الذنوب التی تنزل البلاء

ارسال نظرات
پر بیننده ها