خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) قزوین:

همه در جایگاه خود باید حافظ انقلاب باشیم

فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) گفت: برای این انقلاب و آرمان های آن خون‌های زیادی داده شده است و شما سربازان وظیفه دارید حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب و خون شهدا باشید.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۳۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ در جمع سربازان و درضیافت افطاری که به مناسبت ولادت امام حسن (علیه الاسلام) برگزار شده بود بیان داشت : ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و شما سربازان در کلاس های عقیدتی و اخلاق که در این ماه برگزار می شود شرکت کنید و معنویت و بصیرت خود را افزایش دهید.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : شما جوانان از پاک ‌ترین انسان ها و فداکارترین جوانان کشور هستید که حضور شما در این پادگان دلگرمی برای مردم ماست و دشمنان را بیمناک می کند.
فرمانده تیپ افزود : حضور شما در این جا و نگهبانی و آموزش نظامی به قدری ارزش دارد که در روایات اسلامی بیان شده است یک ساعت نگهبانی بالاتر از هفتاد سال عبادت است و ارزش کار شما را می رساند.
وی در بخش دیگری توضیح داد : برای این انقلاب و آرمان های آن خون‌های زیادی داده شده است و شما سربازان وظیفه دارید حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب و خون شهدا باشید و هنگامی هم که خدمت سربازی تمام می شود در سنگر دیگر نگهبان این انقلاب باشید.
هاشم آذربایجانی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را انجام می دهند که انقلاب اسلامی شکست بخورد وبا تحریم های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به این انقلاب است لذا حضور آگاهانه شما جوانان در صحنه ها به شکست آنان می انجامد.
فرمانده تیپ۸۲ با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت : آنها به هیچ کدام از عهد نامه های بین الملی هم پایبند نیستند لذا تمام مسولین و مردم باید به بیانات رهبری گوش فرا دهند و با تکیه بر توانمندی های داخلی و حمایت از تولیدات داخلی جلوی زیاده‌خواهی استکبار بایستیم و این وظیفه ما را بیشتر از هر زمان دیگری می کند.
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها