خبرهای داغ:
مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: میلیون‌ها کودک و نوجوانی که به امانت در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و از امکانات انقلاب سلامی استفاده می‌شود تا یک جوان انقلابی تحویل جامعه داده شود نتیجه اش می‌شود این.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۱۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، کاظم اسماعیلی، در خصوص ماجرای اخیر مدرسه غرب تهران گفت: در طی ماه ها و سالهای اخیر اخبار غمباری از فضای ‌آموزش و پرورش به گوش می رسد که جای بسی تاسف است ماجرای ننگ آور مدرسه غرب تهران از تاسف بار ترین آنها بود.

وی در ادامه افزود: شاید کسانی در کشور ما دوست داشته باشند که چند روز و یا هفته ای موضوع و محفل جلسات و تیتر رسانه ها این مسئله بشود و مثل هزاران مسئله دیگر کشور که بدون رسیدگی صحیح و منطقی مسئولین مثل یک زخم بهبود نیافته سالها بر پیکره انقلاب اسلامی ایجاد درد کند و از مطالبات مردم کنار گذاشته شود اما اتفاقاتی همچون دعوای دسته جمعی دختران دانش آموز در خیابان، رقص های دسته جمعی در محیط های مهد ها و مدارس و تجاوز های اینچنینی در فضای مدرسه را باید ریشه ای نگاه کرد و آن را پایه ای حل کرد.

مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان فارس ماجرای ننگ آور مدرسه غرب تهران را از برکات شوم آموزش بدون تربیت دانست و در ادامه خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورشی که در کشور ما مبنای برنامه‌ریزی آن آموزش صرف است و فرسنگ ها از تربیت اسلامی فاصله گرفته است به جای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح تحول در آموزش و پرورش، همچنان تعهد

نانوشته ای بر اجرای طرح های غربی همچون 2030 در گوشه و کنار این کشور اسلامی دارد انتظاری بیش از این نمی رود که هر بار اخبار ناگواری از بزرگترین وزارتخانه دولتی به گوش برسد .

وی در ادامه یادآور شدند: میلیونها کودک و نوجوانی که به امانت در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و از امکانات انقلاب سلامی استفاده می شود تا یک جوان انقلابی تحویل جامعه داده شود نتیجه اش می شود این.

اساعیلی در پایان بیان داشت: از مجلس شورای اسلامی که این روزها پاستوریزه شده است که انتظاری نمی رود اما حداقل از قوه قضائیه، شورای انقلاب فرهنگی و یا فرهنگیان زحمتکش ، مومن و دغدغه‌مند انتظار می رود کاری کنند. این قبیل کارها حیثیت و اعتماد مردم نسبت به جایگاه معلمی و تربیت در کشور اسلامی را خدشه دار می کند و باید قبل از وقوع حوادثی تلخ تر فکری به حال آن کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها