خبرهای داغ:
‍ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

مسأله کمبود آب به بحران تبدیل شده و نیازمند عزمی ملی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسأله کمبود آب به بحران تبدیل شده و نیازمند عزمی ملی برای مقابله با آن هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

مسأله کمبود آب به بحران تبدیل شده و نیازمند عزمی ملی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در کارگروه علمی پژوهشی بسیج شهرستان ملایر که با موضوع بحران آب تشکیل شد بر ضرورت گسترش روشهای نوین آبیاری در حوزه کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: مسأله کمبود آب به بحران تبدیل شده و نیازمند عزمی ملی برای مقابله با آن هستیم.

وی مصرف بی‌رویه و غیر کارشناسی آب در دهه‌های 60 و 70 را عامل اصلی کاهش ذخایر زیرزمینی آب دانست و گفت: عدم توجه به حفظ ذخایر آب بسترساز بحران جدی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی به ویژه آب وظیفه آحاد جامعه بوده و مقابله با بحران آب محتاج عزم ملی است.

وی اعتبارات اختصاص یافته به توسعه روش‌های آبیاری نوین را قابل توجه اعلام کرد و عنوان کرد: هماهنگی میان بخشی برای استقرار این روش‌ها در مزارع و روستاها امری ضروری است.

کاظمی با قدردانی از توجه بسیج شهرستان ملایر به موضوع بحران آب، خواستار استمرار نشست‌های کارشناسی به عنوان پشتوانه اجرایی طرح‌ها و برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار