خبرهای داغ:

تدارک ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره) در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال به دلیل تقارن سالروز رحلت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان‌ها به مرقد امام(ره) را نخواهیم داشت
کد خبر: ۹۰۲۳۲۷۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عباس سروری اظهار داشت:  از دو سال پیش به دلیل مصادف شدن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ماه مبارک رمضان، هیچ کاروانی از استان کرمانشاه برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اعزام نشده است.
 
 
سروری با بیان اینکه سال آینده نیز سالروز رحلت اما(ره) با ماه مبارک رمضان تقارن خواهد داشت، گفت:  امسال و سال آینده تمامی برنامه‌های مربوط به سالروز رحلت امام خمینی(ره) به صورت درون استانی برگزار می شود.

 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سپس با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه های سالروز رحلت امام خمینی(ره) در استان، از برگزاری ویژه برنامه های سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تمامی شهرستان‌های استان در روز 14 خرداد خبر داد.
 
 
 وی اشاره ای به برنامه های شاخص شهر کرمانشاه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)  داشت و افزود: یکی از این ویژه برنامه‌ها از ساعت 18 و 30 دقیقه روز 14 خرداد در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد که سخنران ویژه این مراسم دکتر مسعود معصومی لاری از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه خواهد بود.
 
 
وی افزود: این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه  یافته و حاضرین افطار را میهمان سفره با برکت امام(ره) خواهند بود.

 
سروری ادامه داد: همچنین ویژه برنامه 15 خرداد نیز راس ساعت 18 و 30 دقیقه روز 15 خرداد در مسجد النبی(ص) کرمانشاه برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود که این مراسم نیز پس از اقامه نماز جماعت و افطاری به اتمام خواهد رسید.

 
برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم هدیه به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ارائه خدمات رایگان پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی در اکثر مراکز درمانی کرمانشاه، برپایی مراسم افطاری در اکثر بقاع متبرکه استان، تدارک افطاری دادن به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و... از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در استان کرمانشاه است که سروری از آنها یاد کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار