مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: طرح هر کردستانی حامی یک نفر از کودکان یتیم و محسنین یکی از طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد استان و باهدف کمک به این کودکان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: از ۱۳ هزار حامی این کودکان، سه هزار و ۲۰۰ حامی از خیران این استان و بقیه هم خارج از استان زندگی می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه ۳۸ نفر از حامیان این کودکان نیز در خارج از کشور زندگی می‌کنند، افزود: کمک حامیان خارج از مرز‌های این استان بیان‌کننده این موضوع است که کمیته امداد جدا از ترویج کار خیر و سنت‌های حسنه الهی در جامعه، حامی یک پیام وحدت‌بخش و نشان‌دهنده این است که بحث انسان دوستانه فراتر از نژاد، مذهب، زبان و فرهنگ است.

شیخی زاده ادامه داد: باهدف استفاده از ظرفیت و افزایش کمک‌ها و حمایت‌های خیران استانی از کودکان یتیم و نیازمند «طرح هر کردستانی حامی یک کودک یتیم و محسنین» توسط کمیته امداد کردستان در حال اجرا است و این نهاد از طریق این طرح آماده دریافت کمک‌های خیران این استان برای کودکان نیازمند است.

وی افزود: کسانی که تمایل به مشارکت در این کار خیرخواهانه دارند می‌توانند از سه طریق مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir، مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر این استان و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام آمادگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه از روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا شهادت حضرت علی (ع) به‌عنوان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده است، گفت: امید است که در این ایام شاهد افزایش کمک‌ها و مشارکت بیش‌ازپیش خیران در کمک به نیازمندان استان کردستان باشیم تا در این ماه مبارک بخشی از نیاز‌های اساسی این خانوار‌ها تأمین شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات