در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم تلوزیون اسلواکی سامان حسین پور به عنوان مدرس ورکشاپی حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۵۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم تلوزیون اسلواکی سامان حسین پور به عنوان مدرس ورکشاپی حضور خواهد داشت.


سامان حسین پور دو سال پیش در همین جشنواره توانست با فیلم ماهی جایزه بهترین هنرمند جوان را از آن خود کند.

حسین پور امسال برگزار کننده ورکشاپی با عنوان: "چگونه فیلم کوتاه بدون بودجه بسازیم؟ " خواهد بود که برای دانش آموزان و دانشجویان در خلال برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد.

سامان حسین پور متولد ۱۳۷۱ شهر سقز از استان کردستان است و در سال ۱۳۸۷ با حضور در بیست و دومین جشنواره فیلم کودک به عنوان داور نوجوان به فیلمسازی گرایش پیدا کرد و تاکنون ۵ فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده است، صد‌ها حضور بین المللی را با فیلم هایش داشته است و ۳۶ جایزه ملی و بین المللی نیز در کارنامه اش دارد.

همچنین در یک بخش ویژه منتخبی از آثار موفق سینمای کوتاه کردستان ایران نمایش داده خواهد شد: فیلم‌های آینه‌های پریده رنگ از سالم صلواتی، آپارتمان مورچه‌ها از توفیق امانی، نامو از صلاح صالحی و کشتارگاه از بهزاد آزادی در این بخش جشنواره با نام کردستان فکوس به اکران گذاشته خواهند شد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیون اسلواکی (گدای طلایی) از ۶ تا ۹ ژوئن (۱۶ تا ۱۹ خرداد) در شهر کوشیتسه در کشور اسلواکی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات