فرمانده پایگاه بسیج شهید نیری گفت : به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و در شب ولادت کریم اهل بیت (علیه السلام) بسیجیان پایگاه شهید نیری در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع ارزاق در بین ایتام و نیازمندان در مناطق محروم شهر کرج نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۴۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده پایگاه بسیج شهید نیری ، حوزه 123 شهیدایزدیار در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و در شب ولادت کریم اهل بیت (علیه السلام) بسیجیان پایگاه شهید نیری در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع ارزاق در بین ایتام و نیازمندان در مناطق محروم شهر کرج نمودند.

وی افزود : به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و در شب ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) تعدادی بسته مواد غذایی شامل ( برنج، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، پنیر، و ... ) تهیه و در میان خانواده های نیازمند در مناطق محروم کرج توزیع شد .

با فرارسیدن ماه میارک رمضان ماه رحمت، مغفرت و برکت که دروزاه‎های آسمان نیایش بیش از پیش به روی بندگان گشوده می‎شود مؤمنان هوشیار و آگاه از فرصت بزرگ رمضان استفاده کرده و با اقتدا به امام علی (ع) کوله بار آذوقه را با محرومان و فقرا تقسیم می‎کنند تا با دستیگری و کمک از محرومان دستان پر عطوفت محرومان را مهربانانه در دست بفشارند و آنها را در ماه مهمانی خداوند، میهمان معرفت و محبت خود کنند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید نیری گفت: کمک و دستگیری از محرومان حتی اگر اندک باشد تبدیل به نوری می‎شود که در بزنگاه‎های زندگی و در روز قیامت به کمک انسان می‎آید.

 

ارسال نظرات