رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خبر داد؛
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه و دستگیری دو نفر قاچاقچی سابقه دار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۸۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، قاسم دهقانی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات منسجم و هماهنگ، یک باند 2نفره فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را شناسایی ودستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: درتحقیقات اولیه مشخص شد این دونفراز قاچاقچیان سابقه دار و تحت تعقیب مواد مخدر هستند که با تشکیل مجدد باندی، بایک دستگاه خودرو سواری بصورت فرا استانی با شگرد های خاص از استانهای شرق کشور مواد مخدر به تبریز انتقال می دهند.

دهقانی افزود: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان خودرو متهمان را در یکی از محورهای منتهی به تبریز شناسایی و آن را توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر شیشه کشف وتعداد 2 نفر  متهم نیز دستگیرو با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دهقانی در پایان افزود: از همه شهروندان تقاضا می شودهرگونه موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ  را به پلیس 110و یا با شماره تلفن 2184214به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گزارش دهند.

 

ارسال نظرات