خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه شهید باکری، گفت: پاسداری از آرمان ها و اهداف انقلاب بابصیرت تحقق می یابد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۷۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: نظام اسلامی از بدو تولد در مقابل دشمنان اسلام ایستاده است به همین خاطر دشمن هم به دنبال حذف ماهیت انقلاب و روحیه انقلابی است .

وی ویژگی اصلی این انقلاب را ظلم ناپذیری و استکبارستیزی عنوان  و بیان کرد: قطار انقلاب در حرکت است ما باید همزمان با این قطار حرکت کنیم اهداف و آرمان های انقلاب و فرمایشات امام و مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنیم.

ساعدی افزود: دشمن با کمک عوامل داخلی خود در ایران تلاش می کند روحیه انقلابی و عقاید مردم را تضعیف کنند تا مردم را نسبت به انقلاب و اسلام سست کنند .

وی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: معیشت مردم با برجام حل نمی شود و طرف مقابل برجام هم بد عهد و دروغگوست، معیشت مردم تنها با اطاعت از  تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری حل می شود.

ساعدی از عوامل مخالفت استکبار با نظام  جمهوری اسلامی را الگو شدن انقلاب اسلامی و برای کشورهای منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی می خواهد ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عوض بکند تا الگو بودن این انقلاب را حذف کند.

  وی اضافه کرد: دشمن و استکبار جهانی کور خوانده، درخت  این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز هم با هدایتهای پیامبر گونه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ما را از گردنه های سخت و از مسیر های پر پیج و خم عبورداده است و انشاالله حکومت جهانی اسلام  هم تحقق خواهد یافت .

 

ارسال نظرات