خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله فرحانی گفت:مردم هندیجان در تمام صحنه های انقلاب با پیروی از رهبری و ولایت فقیه حضوری فعال دارند و بایستی دررفع مشکلات بی آبی زمین های کشاورزی و بیکاری واشتغال دراین منطقه ودیگر مناطق خوزستان مسئولان نظام پیگیریهای دوچندانی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۶۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در بین صلاحتین نماز جمعه حضرت آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بعد از خطبه های نماز جمعه هندیجان در مصلی مسجد جامع شهرستان اظهارکرد:در ۲۰۰سال گذشته هر موقع جنگی ایران داشت قطعه ایی از خاک کشور جدا می شد ولی با رشادت های فرزندان شجاع و ولایتی ایران تحت فرماندهی امام راحل در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد این از وجود بابرکت ولایت و نهضت امام راحل است.
 
وی افزود:مقام معظم رهبری همواره در جلسات مختلف خواستار رسیدگی بیشتر در تمام زمینه ها نسبت به مردم شریف استان خوزستان بود و حتی  دستورات وراهکارهای در توجه بیشتر به منطقه خوزستان بارها فرمودند و مردم خوزستان با همبستگی ووحدت در مقابل دشمنان به عنوان یک مرزبان ایستادگی دارند. 
 
وی بابیان عمل به فرمایشات اهل بیت (ع)و حضرت امام علی (ع)گفت:وجود اهل بیت (ع)و مخصوصا ساحت مقدس حضرت امام علی (ع)همواره موجب سعادتمند و رستگاری بشریت شده است و قیام بزرگ امام راحل در ۱۵خرداد با پشتیبانی مردم یک حرکت بی نظیروشروعی جهانی در مبارزه با استکبار جهانی بود.
 
امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل قبل از صحبت های حضرت آیت الله فرحانی در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد:حضرت امام خمینی (ره)درتمام زندگی فردی اجتماعی دارای شخصیت بسیار ارزنده ایی است که بایستی از اندیشه ها و اهداف امام راحل به عنوان یک الگوی مناسب استفاده کرد.
 
 
وی افزود:مسئولان مدیران نسبت به اجرای عدالت در حقوق مردم از سیره عملی رفتاری امام راحل الگو برداری و با بهترین روش بهره برداری نمایندوامام راحل  راه را مشخص و هموار نموده است و بایستی مراسم سالروز ارتحال امام راحل را هر چه باشکوهتر برگزار شود.
 
وی بابیان پشتیبانی از رهبر انقلاب مقام معظم رهبری گفت:خدا را شاکریم رهبری شجاع و فرزانه داریم که در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و از مظلومان دفاع می نماید و رهبر انقلاب  همیشه به مسئولان متذکر می شود که با تلاش بیشتر در رفع مشکلات مردم گام های تاثیرگذار  بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها