خبرهای داغ:

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)در سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان

سرهنگ پاسدار حاجتی معاون هماهنگ کنند سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان در جمع پاسداران و سربازان وظیفه گفت:سربازان قدر جوانی خود را بدانند عمر می گذرد و سربازی بهترین فرصت خودسازی با یاد گیری آموزش های ویژه در زمان خدمت سربازی هست.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۶۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز،مراسم با شکوه میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)در سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان با حضور جمعی از سربازان و پاسداران با اجرای گروه سرود و مسابقه قرآنی برگزار و به سربازان شرکت کنند در مسابقه هدایایی اهداء شد.
 
 
سرهنگ پاسدار میرعیدالرضامرادحاجتی در این مراسم اظهار کرد:دشمنان اسلام از نام سپاه در هراس هستند و سپاه تمام معادلات دنیا را بهم زده و با قدرت در مقابل آمریکا و اسرائیل غاصب ودیگر زور گویان ایستاده و مبارزه می کند و سپاه با ایمان به خدا و میروی از ولایت فقیه وگوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده هر گونه خدمات رسانی و جان فشانی است.
 
وی افزود :دوران سربازی بهترین فرصت برای جوانان است که بعد از سربازی با آمادگی وارد زندگی می شوند و با تلاش و ایمان در خدمت خانواده و جامعه قرار می گیرند و برای سربلندی ایران اسلامی با عزت و افتخار از اسلام و ولایت دفاع می کنند.
 
وی بابیان بهم زدن معادلات دشمنان اسلام با هوشیاری سربازان و پاسداران گفت:دشمن در تمام میدان ها از سپاه ضربه خورده و تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرند و سپاه با قدرت از ایران اسلامی دفاع می کند و سربازان در راه اسلام در کنار پاسداران همیشه در آمادگی کامل هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار