امام جمعه شهرستان سراوان گفت: در این انقلاب هرگز نمی شود چهره طاغوت را تطهیر کرد چرا که آنها افرادی فاسد، فاسق و دیکتاتور بوده اند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۶۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه آرمان های انقلاب عزت و افتخار ملی هستند که استکبار ستیزی و نا امیدی دشمن را محقق ساخته است، گفت: ما مستقل ترین کشور جهان هستیم و این در حالی است که طاغوت بدون اجازه استکبار نفس هم نکشیده.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: انقلاب اتوبان باز بدون مقصد است که هرگز نباید فکر کنیم که دچار بن بست شده و در این زمینه برای رشد اقتصادی باید از منابع داخلی خود استفاده درست داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت بین ملت ایران است، اذعان داشت: هرگز نمی توان چهره طاغوت را در این انقلاب تطهیر کرد چراکه آنها افرادی فاسد، فاسق و دیکتاتور بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآوری کرد: رفع مشکلات و اشکالات ایران به آسانی نیست و نیاز به تلاش و کار دارد و استمرار این انقلاب برای تامین آرمان ها لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری توضیح داد: ایستادگی در مقابل طاغوت و استکبار ستیزی نمونه ای از آرمان های انقلاب است و برای حل مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز به یک دولت انقلابی داریم.

وی بیان داشت: انسان های بی تقوا جایگاهی در نزد خدا ندارند و تقوا است که افراد را از بلاهای دنیا و آخرت حفظ می کند و لازم بوده که در این خصوص تفکر زیادی شود.

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) عنوان کرد: در روز قیامت همه انسان ها از گذشته تا آینده برای رسیدگی به حساب خود فروتنانه حاضر و گرد هم جمع می شوند.
ارسال نظرات