امام جمعه کوهبنان نسبت به سند 2030 ابراز کرد: خانواده‌ها در برابر سند 2030 هوشیار باشند و قوه قضائیه با قاطعیت با افراد خاطی برخورد کند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر ساخت و سازهای پس از زلزله اظهار داشت: شورای شهر باید فعال‌تر وارد این عرصه شود تا اجحافی در حقی صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: بانک‌ها ساعت کار خود را افزایش دهند تا خدمات بیشتری به زلزله‌زدگان صورت پذیرد، گرچه خدمات توسط بانک‌ها در شهرستان مطلوب است.

جعفری یادآور شد: فردای کشور در دست دانشجویان است، لذا جوانان باید با انگیزه اقدام کنند، آرمان‌های انقلاب باید حفظ شوند تا آرمان‌های بزرگ امام خمینی (ره) و انقلاب از تحریف مصون بمانند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: بعضی از مدیران چشم خود را به روی توانایی‌های داخلی بسته‌اند و هنوز نگاه آنان به بیرون است در حالی که باید تولید داخلی تقویت شود.

وی به سند 2030 نیز اشاره داشت و ابراز کرد: خانواده‌ها در برابر سند 2030 هوشیار باشند و قوه قضائیه با قاطعیت با افراد خاطی برخورد کند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: دشمن خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده تا این بنیاد مقدس را سست و تخریب کند، لذا باید مراقب بود تا تحمل و صبر بر خانواده حاکم باشد و تعامل بین اعضای خانواده افزون شود.

جعفری تاکید کرد: کارگران مورد بی‌مهری هستند و کشاورزان به خوبی حمایت نمی‌شوند، باید جلوی ورود محصولات به کشور گرفته شود و تولید داخلی تقویت شود، چون ما الگو برای بسیاری از کشورهای جهان هستیم.

 

ارسال نظرات