خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

قیام 15خرداد سنگ بنای شکل گیری انقلاب بود

امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه 15خرداد بی اعتبار شدن شرق و غرب را به دنبال داشت، گفت: سنگ بنای مستحکم پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 همین قیام 15 خرداد بود و باید از شهدای قیام 15 خرداد به عنوان پایه‌ گذارهای اصلی تثبیت حاکمیت اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

قیام 15خرداد سنگ بنای شکل گیری انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی، افزود: امام خمینی (ره) به اسلام و ایران عزت و عظمت بخشید و نام خود را در جهان جاودانه کرد.
وی با بیان اینکه امام(ره) عدالت خواهی و استقلال طلبی را برای ملت ایران و جهان مطرح کرد افزود : امام (ره) مظهر لطف خداوند برای کشور و امداد غیبی الهی برای جهان اسلام در دنیای معاصر به ویژه ایران بود.
حجت الاسلام رحیمی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: این روز یادگار الهی و سیاسی امام راحل است که باید در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین باشکوه تر ازسال های قبل برگزار شود.
خطیب جمعه هشترود همچنین به موضوع تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: آموزه های دینی باید در کانون خانواده ها نهادینه شود زیرا که عدم توجه ارزش های اسلامی فرد را از مسیر صحیح زندگی منحرف خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها