خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

برخورد با مفسدان حق مردم است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با مفسدان حق مردم است، گفت: ما به عنوان نماینده، دولتمرد یا مسئول قضایی وظیفه داریم مطالبه مردم در برخورد با مفسدان را پیگیری کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۱۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

برخورد با مفسدان حق مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر همدان اظهار داشت: باید حق جامعه اسلامی از مفسدان گرفته شود و قوه قضاییه با قاطعیت با مفسدان، ویژه‌خواران، واردکنندگان کالای قاچاق و رانت‌خواران برخورد کند.

وی با بیان اینکه برخورد با مفسدان حق مردم است، افزود: ما به عنوان نماینده، دولتمرد یا مسئول قضایی وظیفه داریم مطالبه مردم در برخورد با مفسدان را پیگیری کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که با مفسدان برخورد نشود، نام آنها را افشا خواهم کرد، هرچند این کار هزینه دارد زیرا برخی با فضاسازی، تهمت و تهدید نسبت جان و آبروی انسان، دنبال مقابله با این کار هستند.

وی افزود: زیرساخت‌های استان پس از سال ها رکود، وضعیت خوبی پیدا کرده و زمینه های توسعه در همدان فراهم شده است.

خجسته با بیان اینکه طرح راه آهن همدان با جذب 10 ‌هزار میلیارد ریال پیگیری و عملیاتی شد، گفت: با اجرای راه‌آهن همدان ـ مشهد، همدان ـ سنندج و همدان ـ ملایر، انقلاب ریلی در استان همدان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری 85 هزار میلیارد ریالی در احداث نیروگاه های خورشیدی، همدان به پایلوت انرژی خورشیدی کشور تبدیل شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات