نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امام راحل بود که عزت و شکوه، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک با اشاره به اتفاق اخیری که در یکی از مدارس غیرانتفاعی استان تهران گفت: این اتفاقات ناگوار نتیجه تفکر زندگی غربی و مایه تاسف است.

وی افزود: آموزش و پرورش باید بیش از گذشته در بکارگیری معلمان دقت و حساسیت‌های لازم را به خرج دهد، مخصوصا در مهدهای کودک این حساسیت‌ها باید بیشتر باشد؛ اگر کسانی عرضه انجام این کار را ندارند، این مسئولیت را نپذیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه اینگونه فسادها آبروی کشور را می‌ریزد، تصریح کرد: هر چه داد می زنیم تفکر غربی، فرهنگ غربی، فضای مجازی مبتذل و... متاسفانه عده‌ای آن را جدی نمی‌گیرند. اگر کسانی نمی‌توانند از ناموس مردم دفاع کنند این مسئولیت را نپذیرند و بیش از این آبروی ملت و انقلاب اسلامی را نبرند .

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت تحقق اقتصادد مقاومتی در شرایط حاکم بر کشور تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه کشاورزی، صنعت، بکارگیری علم و تکنولوژی‌های کاربردی، صرفه‌جویی و بهره‌وری را اهمیت دهیم و در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

وی به ولات امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و افزود: این هفته هفته اکرام است. همه باید تلاش داشته باشیم تا به نیازمندان و مستمندان کمک کنیم و واجب است که ابتدا خانواده و فامیل و همسایگان را برای کمک‌رسانی در اولویت قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به افتتاح طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری گفت: این بیمارستان روز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ خوشبختانه با اضافه شدن حدود 100 تخت مشکل برطرف شده است ولی نیاز است که نه تنها دولت بلکه خیرین و همه مردم کمک های لازم برای تجهیز این بیمارستان را داشته باشند .

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: در این سفر پیشنهاداتی به وزیر برای بیمارستان آیت‌الله خوانساری شد که در صورت تحقق آن این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی بیماری‌های صعب‌العلاج در غرب کشور حتی در عرصه بین‌الملل شناخته خواهد شد .

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در بحث پیشگیری در حوزه درمان هم تاکید و تصریح کرد: وزارت بهداشت علاوه بر کار ویژه برای درمان بیماران باید در کنار آن بر روی پیشگیری و کسب خدمات بهتر به بیماران تمرکز داشته باشد .

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است چراکه آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس و رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل، جنایت بزرگی را در حق مسلمانان جهان انجام دادند و این اقدام به اندازه اشغال سرزمین فلسطین برای مسلمانان گران تمام شد .

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان است، گفت: آمریکا و اسرائیل با بمباران و نسل‌کشی مسلمانان در فلسطین قدس دارند این سرزمین که برای همه مسلمانان اهمیت دارد را غاصبانه به دست بیاورند ولی بدانند قدس و سرزمین مقدس فلسطین برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در برابر این اقدامات سکوت نخواهیم کرد.

وی به 14 خرداد و عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) نقش مهمی در شکل گیری و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی داشتند، اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، هم اکنون اسرائیل تا بغداد آمده بود و کشورمان به دست اسرائیل و ساواک مدیریت می‌شد این امام راحل بود که عزت و شکوه، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: به برکت آرمان‌های امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کشور در مسیر رشد علمی و بالندگی با اقتدار حرکت می‌کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به قیام 15 خرداد هم اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولین وظیفه دارند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، وحدت ملی، و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بگیرند و از تخریب جناح‌ها و افراد جلوگیری کنیم، تا مردم مایوس و ناامید نشده و با نشاط به انقلاب خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات