فرماندار مراغه در جشن گلریزان این شهرستان گفت: خیران مراغه ای در جشن گلریزان آزادی زندانیان مالی این شهرستان 610 میلیون ریال کمک مالی کردند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۸۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری با اشاره به تلاش های انجمن های خیریه در حمایت از خانواده های کم بضاعت جامعه اظهارداشت: حمایت از این اقشار نیازمند، زمینه ساز پیشگری از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود.
وی افزود: برگزاری این گونه جشن ها و آیین ها در حمایت از اقشار نیازمند، باری از دوش جامعه برای حمایت از این خانواده ها بر می دارد.
شکری با قدردانی از تلاش های انجمن حمایت از زندانیان مراغه در حمایت از خانواده های نیازمند زندانی ادامه داد: این انجمن و نهاد خیریه یکی از برترین انجمن ها در کشور بوده و توانسته گام های موثری در کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه بردارد.
شکری اضافه کرد: انفاق و کمک به دیگران به ویژه خانواده های آبرومند زندانیان، علاوه بر اجر معنوی از بروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه جلوگیری می کند.
امام جمعه موقت و رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه نیز در این آیین گفت: انجام کارهای نیک از جمله کمک به خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان ثواب و اجری صدچندان دارد.
حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: خیران نیک اندیش با کمک به آزادی زندانیان و نیز حمایت از خانواده های آنان در این ماه پرفیض، همانند روزه داران از اجر عبادت در آن بهره مند می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز با اشاره به به عملکرد انجمن حمایت از زندانیان مراغه در سال گذشته گفت: در این مدت از محل فعالیت های اقتصادی این انجمن و نیز کمک خیران، حدود 13 میلیارد و 610 میلیون ریال درآمد زایی شده است.
علی دلداری افزود: این مبالغ در زمینه حمایت از خانواده های زندانیان از جمله سبدهای غذائی، تامین هزینه های درمانی، معیشتی و سایر هزینه های فرهنگی و اجتماعی مرتبط با آنان صرف شده است.
وی با تجلیل از کمک های خیران این شهرستان گفت: این حمایت ها در سال های اخیر نجات بخش زندانیان و خانواده های آنان از مشکلات اجتماعی شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت نیز 200 میلون ریال از محل کمک های خیران این شهرستان به ستاد دیه آذربایجان شرقی کمک شده و شش میلیارد ریال نیز از سوی این ستاد برای آزادی زندانیان این شهرستان پرداخت شده است.
دلداری با اشاره به تلاش انجمن حمایت از زندانیان مراغه برای آزادی زندانیان دربند این شهرستان گفت: در طول سال گذشته به همت خیران و این انجمن، 50 زندانی با چهار میلیارد و 250 میلیون ریال بدهی از زندان آزاد شده اند.
وی اضافه کرد: در سالجاری نیز 41 نفر زندانی با حمایت خیران این شهرستان از زندان آزاد شده که آمار قابل توجهی در این زمینه است.

ارسال نظرات