همزمان با میلاد با سعادت سبط اکبر مراسم جشنی با حضور کارکنان سپاه ناحیه لردگان و نیروی انتظامی شهرستان در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۶۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرهنگیار سپاه ناحیه لردگان در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن (علیه السلام) به جایگاه ائمه اطهار علیهم السلام در نزد خداوند اشاره کرد و گفت: انسان برای رسیدن به کمال باید به ریسمانی دست بزند که آن ریسمان محکم و قابل اعتماد باشد و اهل بیت علیهم السلام بهترین و محکم ترین ریسمان برای رسیدن به کمال هستند.

حجت الاسلام محمد زاهدی ادامه داد:امام حسن مجتبى علیه السلام الگوى تمام عیار و سرمشقی جاودانه براى تمام نسلها و نمونه بارزى از یک انسان کامل و تربیت یافته در مکتب نبوى، علوى و فاطمى است .

فرهنگیار سپاه ناحیه لردگان گفت: سبط اکبر عابد ترین مردم در زمان خود بود بطوری که با پای برهنه به سفر حج می رفت و مدام در حال ذکر خدابودند.

وی عبادت ، ترس از خدا ،همنشینی با قرآن را از ویژگی های فردی امام حسن (علیه السلام) بیان کرد افزود:هر وقت نام مرگ ، قبر و قیامت به میان می آمد حضرت  امام حسن (علیه السلام) گریه می کردند و در این زمینه مردم را هشدار و ارشاد می کردند.

حجت الاسلام زاهدی به خصوصیان اجتماعی امام اشاره کرد واظهار داشت: مهربان بودن با مردم ، گذشت ، تواضع و فروتنی از بارزترین خصوصیان اجتماعی امام حسن (علیه السلام) بود.

شعر خوانی به مناسبت میلاد حضرت امام حسن (علیه السلام ) از دیگر برنامه های این روز بود.

 

وی

ارسال نظرات