گفتگو با فرمانده شاخص حوزه مقاومت:

بسیج در دفاع از انقلاب حضور به موقع داشته است

فرمانده حوزه شاخص مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام ) منج لردگان گفت: بسیج با حضور به موقع و موثر خود در دفاع از انقلاب حافظ آرمان های نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۶۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده حوزه شاخص مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام ) منج با اشاره به وضعیت بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج گفت:این حوزه مقاومت بسیج با 12 پایگاه بسیج تابعه در زمینه های فرهنگی ، انقلابی، اجتماعی، عمرانی، جهادی فعالیت چشمگیری دارد.

وی، افزود: بسیج با حضور به موقع و موثر خود در برنامه های مختلف از جمله دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن توانست این رسالت بزرگ را به خوبی به دوش بکشد و حافظ نظام و آرمان های نظام اسلامی باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین فعالیت های حوزه مقاومت امام سجاد (علیه السلام ) و پایگاه های بسیج  تابعه عبارتند از؛ برگزاری نشست های نهضت روشنگری ، برگزاری اردوهای جهادی با استفاده از پتانسیل درون بخشی که ثمره آن در گزارشی که در مجله منهای نفت بسیج سازندگی استان انعکاس پیدا کرده به چاپ رسیده است.

وی گفت: از دیگر نمونه های اقدامات جهادی بسیجیان این حوزه، کمک در تعمیر و بازسازی مساجد در آبچنار علیا و سفلی و ساخت خانه برای نیازمند می باشد. همچنین حمایت از گروه های جهادی دانشجویی  و همکاری درزمینه استقرار جهادگران در بخش منج شهرستان لردگان.

فرمانده حوزه شاخص مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام ) منج لردگان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا در روستای آبچنار و روستای دره شور ،کمک به برگزاری یادواره شهدای دبیرستان شبانه روزی قلعه مدرسه و برگزاری آبروی محله (به یاد شهید البرز جانکی ) درروستای چیگو، دیدار با خانواده معظم شهدا و دعوت از ایثارگران و حضور پرشور در برنامه تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و نیز حضور پرشور بسیجیان این حوزه با لباس محلی و عشایری در رژه 31 شهریور که در شهرستان لردگان برگزار شد از دیگر برنامه های حوزه در سال گذشته بوده است.

وی گفت: از ابتکارات سال 96 کمک در برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از امام زاده عبدالرحمان بیدله تا امام زاده شهسوار بود، که با اقبال عمومی روبرو شد و ان شاءالله در سالهای آتی با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده حوزه شاخص مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام ) منج لردگان افزود: همکاری و مساعدت با قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استقرار و جذب نیرو در دهستان اوره و بارز، که با استقرار و انجام فعالیتهای فرهنگی - مذهبی - بهداشتی و عمرانی می رود که در چند سال آتی محرومیت از چهره دهستان برچیده شود و شور و نشاط و سر سبزی و آبادانی در دهستان را موجب گردد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد یک بستر مناسب جهت سازماندهی و هدفمند سازی و هم اندیشی با نیروهای جوان مومن و انقلابی و جلسات ماهیانه در قالب نشستهای روشنگری در بخش منج، راه اندازی و تقویت گشت های شبانه و عملیاتی در سطح پایگاه ها ی بسیج به منظور تأمین امنیت و آرامش و آسایش مردم منطقه، حضور به موقع و تاثیرگذار در کمک رسانی به سیل زدگان روستای سید محمد، تکمیل ساختمان پایگاه امام صادق (علیه السلام )گرگر و سرقلعه و قسمت اداری سالن صالحین و شروع به ساخت پایگاه های شهدای منج و شهید انصاری بارز با60درصد پیشرفت کاری از دیگر اقدامات این حوزه مقاومت بسیج بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار