در یادواره سرداران و شهدای روستای پایین‌محله ناصرکیاده رودبنه مطرح شد
سخنران مراسم یادواره سرداران و شهدای روستای پایین‌محله ناصرکیاده رودبنه گفت: شهدا با خلوص برای قیام و با بیداری به‌سوی جهاد درراه خدا ایثار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، در شام ولادت امام حسن مجتبی علیه اسلام مراسم یادواره 9 تن از سرداران و شهدای روستای پایین‌محله ناصر کیاده بخش رودبنه شهرستان لاهیجان در مسجد صاحب‌الزمان این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبعلی پورضا در این مراسم ضمن تشکر از ستاد برگزاری مراسم اظهار کرد: شهدای گران‌قدر جنگ تحملی بادانش و آگاهی لازم در مقابل دشمن ایستادند و این بسیار ستودنی است.

وی افزود: شهدای ما می‌دانستند که دشمن با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی در برابرشان صف‌آرایی کرده است اما باخدای خود پیمان بستند و به مقاومت در برابر دشمن و متجاوزان شتافتند.

سخنران مراسم یادواره سرداران و شهدای روستای پایین‌محله ناصرکیاده رودبنه با تاکید بر اینکه اهمیت و عظمت شهدا بر هیچ‌کس پوشیده نیست گفت: خداوند شهدا را در زمره زندگان برشمرده و آن‌ها را جز روزی خورندگان در درگاهش خوانده است.

امام جماعت مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) روستای ناصرکیاده تصریح کرد: شهدا با خلوص برای قیام بپا خواستند و با بیداری به‌سوی جهاد درراه خدا ایثار کردند.

پور رضا با بیان اینکه امروزه ما هرچه داریم از خون شهداست خاطرنشان کرد: جمهوری سلامی امروزه به‌پاس خون شهدا دستاوردهای عظیمی را به دست آورده که باید یاد و نام شهدا بیش‌ازپیش در جامعه گرامی داشته شود.

به گزارش بسیج،  در این مراسم معنوی برادر رضا پور، یکی از مداحان اهل‌بیت عصمت طهارت منطقه نیز بانوای دل‌نشین خود به نوحه‌سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام حسین(ع) و شهدای این مجلس به سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات