خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم تصریح کرد: سیره حضرت خدیجه (س) الگوی اقتصاد مقاومتی برای جامعه امروز ماست.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۳۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
مرضیه ابراهیم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تسلیت سالروز وفات مظلومانه حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام، حقیقتاً اُسوه و الگوی ابدی برای زنان جامعه اسلامی و بلکه همه بشریت هستند و با ایستادگی در برابر تحریم و فشار دشمنان اسلام در دوران پس از ازدواج با پیامبر اکرم (ص) و به خصوص سه سال شعب ابی طالب (ع)، الگوی اقتصاد مقاومتی برای جامعه امروز ما به ویژه زنان به شمار می‌روند.

وی افزود: بی شک اگر زن مسلمان ایرانی به حضرت خدیجه (س) و اولاد طاهرین ایشان اقتدا کند، خواهد توانست نماد بزرگ زن ایرانی مسلمان را به دنیا بشناساند.

وی افزود: ایشان چه به عنوان همسر برترین مخلوق خدای متعال در هر شرایطی یار و یاور رسول الله (ص) بودند و چه به عنوان مادر، سیده زنان عالم حضرت زهرا (س) را در دامان پرمهر خود پرورش دادند و این گونه مظهر همسری مهربان، بانوی استوار، مدافعی قهرمان برای اسلام و مسلمین و مادری دلسوز هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم همچنین بیان داشت: ما باید بیش از پیش شخصیت والای خدیجه کبری (س) را برای زنان و دختران جامعه خود و به طور کلی همه آحاد جامعه بشناسانیم و به خصوص در شرایط سخت اقتصادی کنونی از سیره و رفتار ایشان در رابطه با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، الگو گیری کنیم.
ارسال نظرات