نخبگان بسیجی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جشنواره علمی، پژوهشی فرهنگیان بسیجی کل کشور توانستند رتبه اول را از میان بیش از 3 هزار اثر ارسالی از آن خود کنند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات این شهرستان به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخبگان بسیجی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در چهاردهمین جشنواره علمی، پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور در سال 1396 توانستند رتبه اول را به شایستگی کسب نمایند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود و این شهرستان به ارمغان بیاورند.
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند و ملیحه شه دوست از اعضای کانون بسیج فرهنگیان قرچک با ارائه مقاله ای با موضوع "نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقاء نظام تعلیم و تربیت" در جمع خالق 36 اثر برگزیده قرار گرفتند.
به گفته علیرضا رحمان‌زاده مدیر علمی ـ پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان چکیده این مقاله در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، خوانده می شود.
گفتنی است قرار است بعد از یک فراتحلیل در بین آثار ارسالی، عصاره این مقالات در اختیار مدیران آموزش و پرورش قرار ‌گیرد.
یادآور می شود از میان بیش از 3 هزار مقاله ارسالی که در 12 محور نگاشته شده بود، در ابتدا 300 اثر توسط کمیته داوری پذیرش شد و از این میان 150 اثر به مرحله کشوری راه یافت سپس 36 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند و در نهایت مقاله نخبگان بسیجی قرچک به عنوان اثر برتر در محور خود انتخاب شد.
شایان ذکر است این جشنواره از سوی سازمان بسیج فرهنگیان کشور و با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و دانشگاه فرهنگیان برگزار شده بود.

ارسال نظرات