خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

نظام جمهوری اسلامی ایران یک ابر قدرت در جهان است

صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج)، در ناحیه رامهرمز حضور یافت.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

در این مراسم که مصادف با ولادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان بوده ، کلیه پایوران برادر و خواهر، سربازان ، بسیجیان و فرماندهی محترم منطقه انتظامی شهرستان به همراه پرسنل زحمتکش خود نیز حضور داشتند.

حجت الالسلام سید یاسر الهام نسب مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان  و عرض خیر مقدم به حضور حاج آقای شفیعی زاده مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) و مدعوین حاضر در جلسه،  عملکرد برنامه های ابلاغی دفتر نمایندگی ولی فقیه را به طور مختصر تشریح نمودند.

پس از آن حجت الالسلام غلامرضا شفیعی زاده به بیان نکاتی در موضوع  برجام و زیان هایی که برای نظام جهموری اسلامی ایران نظیر نفوذ و عقب گرد در مسائل هسته ای ایجاد نمود سخنانی ایراد فرمودند و همچنین درباره اقتدار نظام جمهوری اسلامی که روز به روز رو به فزونی دارد ،گفتند: نظام جمهوری اسلامی ایران اگر قرار بود از بین برود همان اوایل انقلاب این اتفاق می افتاد نه الآن که  به جایی رسیده که برای حل مسائلی همچون یمن به جای اینکه با یمن یا عربستان مذاکره کنند با ایران وارد مذاکره می شوند.

وی در ادامه افزود: سران کشورهای سوریه و عراق در سخنانی اظهار نمودند، زمانی که حدود 90 درصد از خاک سوریه و 60 درصد از خاک عراق توسط داعش و گروه های تروریستی تصرف و اشغال شده بود، این حضور و کمک ایران در منطقه بود که توانستیم خاک کشورمان را از دست آنها خارج نماییم. لذا ایرانی که توانسته در منطقه به این شکوفایی اقتدار خود را به نمایش بگذارد، دشمنان غربی با چه اندیشه و تفکری به دنبال نابودی آن هستند؟

 

پیش از سخنان وی مداح بسیجی و سرباز اهل بیت ایمان عسکری به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع) مولودی سرایی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار