به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) در سراوان برگزار شد:

سفره‌های کریمانه افطاری خیران بسیجی سراوانی در ماه رمضان

به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) دو هزار نفر از برادران شیعه و سنی در ضیافت افطاری در مسجد علی ابن ابی طالب شهرستان سراوان شرکتکردند .
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

سرهنگ پاسدار محمد پودینه، فرمانده سپاه شهرستان سراوان در حاشیه ضیافت افطاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان گفت: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا است و تمامی بندگان بر سفره پهناور الهی دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که دراین میان ماه رمضان فرصتی است برای نو شدن و تمسک جستن به ریسمان عفو الهی، افزود: چه خوب است در کنار خودداری نمودن از خوردن و آشامیدن، خود را از تمایلات نفسانی نگه داریم و مزین به اخلاق شایسته شویم.

پودینه تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف بهترین راه آگاهی از سیره و سخنان معصومین(ع) می‌باشد، که سفره‌های کریمانه افطاری خیران بسیجی در ماه رمضان در شهرستان سراوان بر پا شده است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که در مکتب اسلام برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری دارای اجر و پاداشی بی‌پایان است، اظهارداشت: به طوری که در خطبه شعبانیه نیز آمده است، هر کس در ماه رمضان افطاری به یک فرد بدهد، خداوند گناهان او را می‌بخشد و او را از آتش دوزخ رهایی می‌دهد.

فرمانده سپاه سراوان در پایان خاطر نشان کرد: از این‌ رو در شب‌های ماه مبارک رمضان سفره‎های کریمانه افطاری از محل نیت خیرین بسیجی در شهرستان سراوان برگزار شد، این سفره‎های افطاری در راستای عمل به نیات خیراندیش و همچنین ترویج سنت حسنه افطاری دادن بود و با ترویج فرهنگ نیکوکاری در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و دستگیری از محرومان شاهد برپایی ضیافت افطاری از محل نیات خیران در شهرستان بودیم.
ارسال نظرات