از سوی مقام معظم رهبری اهدا شد:

اهدای 13 سری جهیزیه به نوعروسان در میرجاوه

تعداد 13سری جهیزیه اهدای رهبر معظم انقلاب با هدف فقر‌زدایی و ترویج ازدواج آسان به 13 زوج جوان در میرجاوه اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، 13سری جهیزیه اهدای رهبر معظم انقلاب با هدف فقر‌زدایی و ترویج ازدواج آسان در سال حمایت از کالای ایرانی طی مراسمی به 13 زوج جوان در میرجاوه اهدا شد.
این هدایا با ارزش 3میلیون و 500 هزار تومان بین مددجویان کمیته امداد و محرومان مرزنشینی که به کمک سپاه و کمیته امداد میرجاوه شناسایی شده اند توزیع شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در مراسم اهدای این جهیزیه ها، اظهار کرد: اهدای این جهیزیه ها از الطاف رهبرمعظم انقلاب و نگاه ویژه ایشان به این استان است، اهدای این جهیزیه ها باعث اشیاق بیشتر جوانان به ازدواج می شود و این موضوع می تواند کمک مضاعفی به حمایت جوانان و پایین آوردن سن ازواج در جامعه باشد.

سرهنگ پاسدار علیرضا نوری افزود: تلاش می کنیم تا محرومیت در شهرستان میرجاوه برطرف شود یکی از محورهای اهدای این هدایا رونق ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی و اقتصادمقاومتی است چراکه این کالاها همه تولید ملی است که سبب اشتغالزایی برای بسیاری از جوانان شده است.
 
وی ضمن قدردانی ازفرمانده قرارگاه قدس استان،فرمانده سپاه سلمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل لوازم ضروری زندگی و همه کالای ایرانی است توزیع این کالاهای ایرانی در بین زوج های جوان باعث تشویق سایر افراد به خرید کالاهای ایرانی و رونق تولید ملی کشور می شود.

مسئول عقیدتی و سیاسی هنگ مرزی میرجاوه نیز در این مراسم بیان کرد: اولیای الهی همواره به انفاق توصیه کرده اند حضرت علی(ع) همواره به فقرا و مساکین کمک می کردند شخصیت بزرگوار ایشان از هیچ کمکی برای خشنودی فقرا و مساکین کوتاهی نمی کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین احسان غضنفری خوانساری افزود: انفاق تنها انفاق مال نیست بلکه انفاق از مقام و موقعیت و حتی مسئولیت می تواند گره گشای مشکلات بسیاری از مردم باشد.
ارسال نظرات