رئیس بهزیستی شهرستان خمین گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد 135 سبد کالا و پنج تُن برنج توسط خیرین شهرستان بین خانواده مددجویان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۰۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان از خمین؛ احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با بهزیستی گفت: توجه به محرومین و برآوردن نیاز آنان از سفارش های ائمه معصومین(ع) است و می توان گفت بخشی از نیازها توسط خیران و مشارکت مردم تامین می شود.

وی بیان کرد: کمک‌های خیران باید با برنامه و هدفمند و براساس اولویت بندی رفع مشکلات نیازمندان باشد.

تهرانی افزود: توزیع اعتبارات و کمک های خیران و مشارکت های مردمی باید به گونه ای باشد که مددجوی نیازمندتر در اولویت دریافت کمک قرار بگیرد.

وی گفت: در شهرستان خمین تعداد خیران محدود است، اما این خیران همیشه در عرصه های مختلف یاری و حمایت، حاضر و پایه کار هستند.

اسماعیل خانجانی رئیس بهزیستی شهرستان خمین نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 24 خانواده بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی خمین هستند که نیاز به حامی دارند تا نیازهای معیشتی آنان برآورده شود.

وی افزود: ساخت دو باب منزل مسکونی، یک باب برای خانواده دارای سه معلول در روستای کمانکش و دیگری برای خانواده ای که در روستای قره‌کهریز از توابع خمین که در چادر زندگی می کنند به همت یکی از خیرین شهرستان در دستور کار است.

رئیس بهزیستی شهرستان خمین تصریح کرد: مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار از محل مشارکت های مردمی بهزیستی موجود است که در بخش، هزینه های درمان و مخارج زندگی، رهن و اجاره مسکن در حال توزیع بین معلولان است و مبلغ 60 میلیون ریال از این اعتبار در قالب خرید لوازم پزشکی و توانبخشی برای معلولان هزینه شده است.

خانجانی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی هستیم، گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد 135 سبد کالا و پنج تُن برنج توسط خیرین شهرستان بین خانواده مددجویان توزیع شده است.

وی از اجرای طرح «ضیافت مهر» برای   700مددجوی تحت پوشش این سازمان در 25 ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ 850 میلیون تومان اعتبار نقدی و غیر نقدی بین مددجویان در قالب های مختلف توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات