فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: سه هزار نفر از شهرستان ساوه برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام راحل عازم حرم روح الله در پایتخت کشور خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۹۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه؛ با اشاره به ایام 14 و 15 خرداد و اعزام زائران ساوجی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد ماه سه هزار نفر از شهرستان ساوه برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام راحل عازم حرم روح الله در پایتخت کشور خواهند شد.

وی افزود: در کنار این اعزام در مرکز شهرستان برنامه‌های متعددی در پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) انجام خواهد گرفت و سپاه ناحیه ساوه به اتفاق دستگاه‌های فرهنگی با تعامل این برنامه ها را اجرا خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر اینکه هنوز عشق به خمینی(ره) در جامعه اسلامی ما موج می‌زند و این مردم امام (ره) خود را از یاد نبرده‌اند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) به تنهایی در مقابل استکبار ایستاد و محبوبیت امام (ره) در جامعه به واسطه این بود که این مرد خدایی به خاطر استقلال و عزت این مردم تمام توان خود را به کار گرفت.

سرهنگ پاسدار رسولی با اشاره به اینکه اکنون انقلاب اسلامی به جهان و کشورهای منطقه صادر شده است، گفت: این همان انقلابی است که امام (ره) با تحمل سختی‌ها، تبعیدها و ظلم رژیم شاهنشاهی، آن را پایه گذاری کرد و مشکلات را به جان خرید تا این مردم از دست مستکبران عالم نجات یابند.

وی در پایان  از آحاد و اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده پرشور در آئین‌های گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد و همراهی و شرکت یکپارچه برای تجدید میثاق با امام راحل (ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری دعوت بعمل آورد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات