مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

قرآن موجب آرامش دنیوی و عافیت اخروی می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه میانه با توصیه موکد بر تلاوت قرآن در ماه رمضان، گفت: جریان قرآن در زندگی موجب آرامش دنیوی و عافیت اخروی می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد قرآن را مایه پیشرفت و آرامش در زندگی و بهترین برنامه زندگی بشریت عنوان کرد و گفت: هر قوم، فرد و خانواده ای که خود را از قرآن مهجور سازد، به همان اندازه ای که فاصله یابد از سعادت محروم شده و از عاقبت به خیری و عافیت دور می شود.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع)، با اشاره به خیانت های فرماندهان جنگی و خوارج به مسلمانان در زمان آن امام همام، اظهار کرد: مردم از جنگ خسته شده و سست و بی حال بودند و امام چاره ای جز پذیرش صلح نداشت.

   حجت الاسلام امیرنژاد افزود: امام حسن(ع) مبارزه مسلحانه انجام نداد ولی با جهاد خاموش حرکتش را ادامه داد و صلح نامه ای را امضا کرد که مفاد آن، سراسر به نفع اسلام و مسلمین بود و با امضای این صلح نامه مانع از پایمال شدن خون مسلمانان و از بین رفتن اسلام شد.

   وی اضافه کرد: قیام عاشورا پیش از آنکه حسینی باشد، حسنی بود و صلح امام حسن و عدم پایبندی طرف مقابل به مفاد آن، زمینه ساز قیام عاشورا بود.

قرآن موجب آرامش دنیوی و عافیت اخروی می شود

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه بیان کرد: مهم ترین هدف امام حسن(ع) از امضای صلح نامه، پرده برداری از چهره واقعی طاغوتیان زمان بود و موجب افشای حقایق، آشکار شدن واقعیات و عبرت گیری خردمندان شد.

   وی افزود: امام حسن(ع) جان خود را در یک جهاد خاموش فدا کرد و با شکسته شدن این سکوت، حماسه حسینی کربلا که ریشه ای حسنی داشت، شکل گرفت.

قرآن موجب آرامش دنیوی و عافیت اخروی می شود

   دومین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری نوجوان محمدامین ابوالحسن پور و با شرکت کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار