خبرهای داغ:
مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تعداد خاموشی‌های فیدرهای اصلی در سال 96 معادل 20 درصد كاهش یافت.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

کاهش 20 درصدی خاموشی‌ فیدرهای اصلی برق در استان همدانایرج افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شاخص‌ترین اقدامات امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق در سال گذشته اظهار داشت: کاهش نرخ خاموشی ها از 1.997 دقیقه در روز در سال95 به 1.771 دقیقه در روز در سال 96 معادل 23 صدم دقیقه از جمله این اقدامات است.

وی افزود: تعداد خاموشی‌های فیدرهای اصلی از 9 هزار و 468 عدد در سال 95 به 7 هزار و 553 عدد در سال 96  معادل 20 درصد كاهش یافت.

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به فعال كردن 134 دستگاه خطاسنج GSMدار در سامانه و مانیتورینگ آنها گفت:  فعال كردن AVL خودروهای ستادی و عملیاتی در بستر GPRS و مانیتورینگ آنها نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین می‌توان از دیگر فعالیت‌ها به راه‌اندازی سیستم كنتاكت سنتر شهرستان همدان با مجهز بودن به دو خط E1 ورودی و پاسخگو بودن روابط عمومی، واحد روشنایی و ادارات خدمات مشتركین، انجام ستینگ مناسب ریكلوزرهای موجود در مسیر شبكه های فشار متوسط و كاهش خاموشی های كامل  فیدرهای فشار متوسط كه در آنها ریگلوزر نصب شده، اشاره کرد.

افشار یادآور شد: داشبورد مدیریتی انرژی توزیع نشده تدوین شده که به منظور تجزیه  وتحلیل  خاموشی‌ها به صورت تخصصی است.

وی گفت: جذب اعتبارات قدرت مانور و توسعه هر فیدر نیز افزایش داشته و از 14.6 میلیارد ریال در سال 95 به 19.6 میلیارد ریال در سال96 رسید که از رشد 34 درصدی برخوردار بود.

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در بحث پیگیری كاهش فیدرهای بحرانی نیز از 51 فیدر در سال 95 به 37 فیدر در سال96 با كاهش رشدی معادل 28درصد رسیدیم.

وی با بیان اینکه پیگیری تهیه نقشه‌های مانوری برای 279 فیدر استان به همراه بروزرسانی نقشه‌های تك خطی و جغرافیایی آنها در سال96 با همكاری واحدهای تابعه اجرایی شد، گفت: اجرای كامل ماژول برنامه خاموشی‌های 20كیلوولت و سیستم تذرو در سال96 و كنترل تمام خاموشی‌های با برنامه استان در سال96 نیز از اقدامات این امور بوده است.

افشار با اشاره به فعال‌سازی ریكلوزرهای پست‌های 63 كیلو ولت از 12 مورد به 159 مورد در سال گذشته تصریح کرد: مدیریت مناسب پیك بار از طریق گزارش روزانه پیامكی پیك بار شهرستان‌ها به مدیران ستادی و اجرایی و مطالعه شرایط جوی منطقه مانند دما، سرعت باد، بارندگی و  ارسال پیامك به مصارف صنعتی جهت همكاری در زمان پیك بار نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات