خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: در قالب کاروان بسیج سلامت در این سفر بیش از 80نفر از مردم دو روستای عشایری رجنگ وعباس آباد بخش نیم بلوک ویزیت شدند و داروی رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۱۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

فرخ دوست فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه اعزام کاروان های بسیج سلامت به مناطق عشایرنشین بخش نیم بلوک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی"ع" انجام شد.

وی گفت: این کاروان در قالب تیم های پزشکی، مامایی و دارویی بودند که بصورت رایگان به مردم منطقه عشایرنشین بخش نیم بلوک و خضری دشت بیاض خدمات ارائه کردند.

 فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض افزود: در قالب کاروان بسیج سلامت در این سفر بیش از 80نفر از مردم دو روستای عشایری رجنگ وعباس آباد بخش نیم بلوک ویزیت شدند و داروی رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این نهاد خدمت رسانی به اقشار محروم بخش است، افزود: این طرح با هدف کمک به درمان بیماران و ارتقای سطح بهداشت مناطق محروم روستایی و عشایری که دسترسی کمتری به خدمات بهداشتی دارند به صورت رایگان اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها