خبرهای داغ:
فرماندار میاندوآب:

همه ما مدیون حضرت امام(ره) و شهدا هستیم/ مراسم ۱۴ خرداد باید باشکوه برگزار شود

فرماندار میاندوآب گفت: ما مدیون حضرت امام(ره) هستیم و سفارشات حضرت امام خمینی(ره) باید همواره مورد توجه ما باشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۹۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  ناصر امیری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید توصیه ها و سفارشات حضرت امام راحل(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و باید اینگونه باشیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که اسلام منهای روحانیت معنا نداریم، افزود: ما مدیون حضرت امام(ره) هستیم و سفارشات حضرت امام خمینی(ره) باید همواره مورد توجه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه به پای این انقلاب خون ها ریخته شده است، گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان باشیم.

امیری با تاکید بر اینکه باید مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام راحل(ره) با شکوه برگزار شود، تصریح کرد: باید به این موضوع و فضاسازی فرهنگی در سطح شهر توجه شود.

فرماندار میاندوآب در ادامه بر لزوم وحدت و اتحاد تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی همیشه به دنبال توطئه بوده و باید هوشیار باشیم و در ۱۴ خرداد به دور از مسائلی مانند برجام، اتحاد و ولایتمداری خود را به دنیا نشان دهیم.

وی تصریح کرد: سخنران مراسم نیز باید فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داده و وحدت و اتحاد خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات