رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم ویژه نکوداشت امام خمینی (ره) روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۸ در مصلی کرمان با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۰۲۲۸۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛، "مهدی صدفی"  در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: تجلیل و نکوداشت امام تجلیل خوبی‌ها و ارزش‌ها و تبیین نمونه‌ای از کمالات اخلاقی و اعتقادی است.
وی افزود: انقلاب اسلامی و نظام را مرهون مجاهدت‌های امام می‌دانیم و امروز اقتدار و سرافرازی و پیشرفت و سربلندی نظام را مدیون ایشان هستیم و دنیا نیز صدور انقلاب را خواهد دید.
صدفی ادامه داد: بیداری اسلامی و آغاز موج عدالت خواهی و آزادی خواهی را در دنیا شاهد هستیم لذا نگاه ما به نکوداشت امام اعتقادی است ضمن اینکه باید از سیره و زندگی امام به عنوان الگو برای همه دنیا و آیندگان به عنوان درس استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: دنیا در روز‌های آغازین انقلاب متحیر ماند که شخصیتی مانند امام خمینی (ره) بدون سلاح و بعد از ۱۵ سال به کشور برگشتند و رژیم پهلوی در مقابل اقتدار امام مغلوب شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با بیان اینکه باید برنامه‌ها در جهت تبیین اندیشه‌های حضرت امام برگزار شود، گفت: قریب به ۷۰ درصد جامعه ما در زمان پیروزی انقلاب حضور نداشته اند و نسل بعد از انقلاب هستند که باید این مسائل تبیین شده و آنطور که شان امام است، ایشان را بشناسند لذا باید عالمانه و هنرمندانه شخصیت امام را معرفی کرد.
وی بیان کرد: وظیفه بسیار سنگینی داریم تا در مقابل توطئه‌های مختلفی که در طول ۴۰ سال علیه کشور صورت می‌گیرد، کار کنیم و به فضل الهی و حضور مردم انقلاب پابرجا خواهد ماند و ملت ما روز به روز پیشرفت می‌کند.
صدفی اظهار کرد: ایام ماه رمضان و شب قدر فرصت بسیار خوبی برای تبیین اندیشه‌های حصرت امام (ره) است و با توجه به نامگذاری سال، در سیره امام می‌بینیم که ایشان تاکید بر توجه به درون کشور و استفاده از تولیدات داخل داشته اند.
وی در ادامه تصریح کرد: مراسم ویژه نکوداشت امام خمینی (ره) روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۸ در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: امام راحل فرمودند"این روز باید در تاریخ زنده بماند" و این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.
وی افزود: روز ۱۵ خرداد دو ویژه برنامه در حرم شهدای گمنام و امامزاده محمد کرمان برگزار خواهد شد.
صدفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: باید برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت و دشمن شکن در روز قدس تبلیغ و برنامه ریزی کرد، امام راحل فرمودند" روز قدس روز اسلام است".
وی با اشاره به اینکه استان کرمان به نسبت جمعیت، همواره راهپیمایی‌های باشکوهی برگزار می‌کند و مراسم روز قدس روز جمعه ۱۸ خردادماه جاری ساعت ۱۰ و نیم از محل چهارراه توحید (ارگ) آغاز و تا مصلی کرمان ادامه خواهد داشت و سخنران این مراسم سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی مقام معطم رهبری است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات