خبرهای داغ:
مسئول قرآن و عترت سپاه انصارالرضا علیه السلام:

سبک زندگی قرآنی ما را غنی می کند

مسئول قرآن و عترت سپاه انصارالرضا علیه السلام با اشاره به اُنس و اُلفت بیشتر مردم با قرآن در ماه رمضان گفت: شرکت در محافل قرآنی همراه با تفسیر مطلوب است که به دنبال آن سبک زندگی مردم قرآنی شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۸۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

 محمدرضا صادق مسئول بسیج مداحان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: به دلیل تقارن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با شب قدر مراسم ویژه ای شب 15خرداد در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام در بیرجند است.

صادق با بیان اینکه امسال شب های قدر در  حسینیه جماران مراسم نداریم افزود: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان بنا است حسینیه بازسازی و آماده شود.

مسئول بسیج مداحان خاطرنشان کرد: بوستان شهدای گمنام خیابان پاسداران به عنوان جایگزین حسینیه جماران برای برگزاری مراسم احیا در شب های قدر معرفی می شود.

وی اظهارداشت: انتظار داریم مداحان محتوای روضه ها را در لیالی قدر و شهادت امام علی علیه السلام به سمت معرفی شهدا ببرند و وصیت نامه و سیره زندگی شهدا را به مردم یادآوری کنند.

مسئول قرآن و عترت سپاه انصارالرضا علیه السلام با اشاره به اُنس و اُلفت بیشتر مردم با قرآن در ماه رمضان گفت: شرکت در محافل قرآنی همراه با تفسیر مطلوب است که به دنبال آن سبک زندگی مردم قرآنی شود.

وی یادآور شد: از اول انقلاب تاکنون کشور ما پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف داشته است اما در آن زمان چون سبک زندگی مردم اسلامی بود با تمام تحریم ها، کمبودها و مشکلات به خوبی کنار آمده بودند.

صادق اضافه کرد: در اوایل انقلاب سبک زندگی اسلامی و وضعیت مردم رضایتبخش بود و مشکلات اقتصادی کمر هیچ خانواده ای را خم نمی کرد.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی می خواهد با تحریم ها ما را فلج کند. تجملات و توقعات بیشتر از حد نیاز شده است و مردم با وجود درآمدهای بالا همچنان احساس می کنند فقیر هستند.

 وی تأکید کرد: خروجی محافل قرآنی باید سبک زندگی مردم را تغییر دهد به گونه ای که به سبک زندگی قرآنی برگردیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار