خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب با اشاره به وحدت نیروهای مسلح گفت: وحدت، قدرت و صلابت نیروهای مسلح باعث نگرانی و هراس دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۷۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، محفل انس با قرآن کریم ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، به صورت مشترک با کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تکاب برگزار شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب در این مراسم با اشاره به وحدت نیروهای مسلح گفت: وحدت، قدرت و صلابت نیروهای مسلح باعث نگرانی و هراس دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام سیدصادقی افزود: صلابت، درایت و هوشیاری نیروهای مسلح و پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره توطئه های دشمنان را خنثی نموده است . با وجود اینکه کشور ما همواره از سوی دشمنان تحریم شده است ، اما با تکیه بر توان داخلی و جوانان خود هم اینک در عرصه های مختلف در جهان حرف برای گفتن دارد .

وی در ادامه به ارزش برگزاری محافل انس با قرآن اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل قرآنی باعث رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه های شیطانی خواهد بود .

حجت الاسلام سیدصادقی تاکید کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و تامل و تدبر در آیات الهی اولین هدف محافل قرآنی است و این محافل باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می شود، محفل انس با قرآن کریم فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد و برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به دنبال داشته باشد .

در این برنامه قاریان برجسته ی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تکاب، حمامی و گلی به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداختند.

ارسال نظرات