امام جمعه بندر دیر:

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

امام جمعه بندر دیر گفت: مساعدت مردم و خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۴۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در آیین جشن گلریزان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: این حرکت یکی از سنت‌های بسیار خوب و پسندیده ای است که در سالیان اخیر در سراسر کشور باب و مورد عنایت همگان واقع شده است.

وی افزود:کمک به آزادی این افراد از یک سو تأسی به سیره اهل‌بیت(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و از دیگر سو موجب شادشدن دل مومنین می‌شود.

امام جمعه بندر دیر با اعلام این که خانواده فرد زندانی در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی هستند، عنوان کرد: مساعدت مردم و خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، نقش چشم‌گیری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

 وی بیان کرد: شرکت در جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از مصادیق بارز احسان و نیکوکاری است و زاد و توشه‌ای برای فرد خیر در آخرت محسوب می‌شود.

حسینی با دعوت از مردم برای شرکت در این کار خداپسندانه، افزود: محبوب‌ترین عبادت در پیشگاه خداوند شادکردن دل مسلمانان از طریق حل مشکلات آنان است.

انتهای پیام/

# دیر
ارسال نظرات