رئیس سازمان تبلیغات در محفل انس با قرآن سپاه ناحیه فارسان:
حجت الاسلام چراغی گفت : امام حسن مجتبى علیه السلام الگوى تمام عیار و سرمشقی جاودانه براى تمام نسلهاست.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۰۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با فرخنده میلاد  با سعادت حضرت امام حسن علیه السلام  محفل انس با قرآن با حضور پایوران و سربازان در محل سپاه فارسان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  فارسان در این برنامه گفت: حضرت امام حسن مجتبي (علیه السلام) پيشواى دوم جهان تشيع كه نخستين ميوه پيوند فرخنده  امام على (علیه السلام) با دختر گرامى پيامبر اسلام (ص) بود، در نيمه ماه رمضان سال سوم هجرت در شهر مدينه ديده به جهان گشود .این امام همام، پرورش دهنده فرزندانى از نسل کوثر است که هر کدام نیز اسوه هاى عالى و تجلّى ارزشهاى والاى انسانى در تاریخ بشرند.

حجت الاسلام  چراغی در ادامه افزود :امام حسن علیه السلام عصاره وجود رسول خدا صلی الله علیه و آله است. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله  وسلم درباره این امام گرانقدر مى فرمایند: فرزندم حسن ، نور چشم من و روشنایى قلب من است، او سید و آقاى جوانان اهل بهشت و حجت خدا بر امت من است.

 وی خاطر نشان کرد : امام  حسن مجتبى علیه السلام الگوى تمام عیار و سرمشقی جاودانه براى تمام نسلها و نمونه بارزى از یک انسان کامل و تربیت یافته در مکتب نبوى، علوى و فاطمى است .

حجت الاسلام  چراغیدر پایان این جلسه  بهترین دعا برای تمام انسانهارا عاقبت به خیری دانستند  و افزود:توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و عمل به دستورات دین مبین اسلام و اطاعت از دستورات ائمه اطهار و قرآن و حرکت در مسیر حق ،بهترین راه برای عاقبت به خیر ی و سعادت است .

ارسال نظرات